دبیر شورای عالی فضای مجازی: کفش ملی قطعا می تواند دانش بنیان باشد

21:09 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۵۶۴۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
سید ابوالحسن فیروزآبادی گفت: با سابقه و خوشنامی ای که کفش ملی دارد قطعا می تواند دانش بنیان باشد.

 خبرگزاری میزان – طبق اعلام اداره برند و ارتباطات گروه صنعتی ملی، سیدابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور در گفتگویی گفت: بقای صنایع در جای جای جهان مشروط به نوآوری و به روزرسانی مداوم است و کفش ملی نیز اگر بخواهد شکوه پیشین خود را تکرار کند  باید به این سمت و سو حرکت کند.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی ایران با  استقبال از حضور کفش ملی در نمایشگاه عصر امید گفت: کفش ملی دهه‌ها در صنعت کفش ایران حضور فعالی داشته است و از نظر کیفیت و نوآوری تنه به مدرن‌ترین کفش های جهان زده است.

فیروزآبادی با بیان اینکه امروز در دنیا برندهایی با بیش از یک قرن سابقه همچنان در اوج به فعالیت خود ادامه می‌دهند گفت: رمز موفقیت هر برند گره خوردن با دانش نوین است و  خوشحالیم که کفش ملی نیز خود را در چنین مسیری تعریف می کند و با ظرفیتی که این نشان تجاری دارد قطعا می‌تواند دانش بنیان شود و خود را در زمره شرکت های به‌روز تعریف کند.

جوانسازی برند کفش ملی با دانش بنیان شدن محقق می‌شود

دبیرشورای عالی فضای مجازی با اشاره به پیشینه با اصالت کفش ملی تاکید کرد: جوانسازی برند و تسخیر بازارهای روز دنیا تنها با بهره گیری از فن آوری های نوین و دانش بنیان محقق می شود و بلاشک کفش ملی ظرفیت حضور در این بازارها را دارد.

برندهای با اصالت بخشی  از حافظه تاریخی مردم ایران هستند

فیروزآبادی با تاکید بر اینکه باید قدر برند کفش ملی دانسته شود، گفت: برندهای با اصالت و پر سابقه نظیر کفش ملی بخشی از حافظه تاریخی مردم ایران هستند که ضروری است با بهره گیری از دانش روز و نوآوری آنها را تقویت کرد.

بهترین کفشی که هر عید می توانستم داشته باشم کفش ملی بود

رئیس مرکز ملی فضای مجازی ایران با بیان اینکه دوام و کیفیت کفش ملی همیشه مثال زدنی بوده است گفت: بهترین کفشی هر عید میتوانستم داشته باشم کفش ملی بود.

وی در پایان با اشاره به سرمایه فروشگاهی  و شبکه توزیع گسترده کفش ملی تاکید کرد: نباید گذاشت هیچ یک از فروشگاه ‌های کفش ملی در کشور تعطیل شوند.

انتهای



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *