رئیس سازمان زندان‌ها در سفر به استان البرز با خانواده شهید عرصه زندانبانی دیدار کرد

17:23 - 11 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۵۳۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان زندان‌ها در جریان سفر به استان البرز در جمع خانواده شهید عرصه زندانبانی و همچنین یکی از کارکنان بازنشسته این شغل خطیر حضور یافت.

خبرگزاری میزان- غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در جریان سفر به استان البرز، به دیدار خانواده شهید علیرضا مرادخانی رفت و با حضور در منزل این شهید، یاد و خاطره این شهید معظم را گرامی داشت.


غلامعلی محمدی در این دیدار گفت: با اعتقاد قلبی می‌گویم که خوش به سعادت شما که این شهید بزرگوار را در جمع خود دارید. حضور امروز ما در میان شما، عرض ارادتی به شما و این شهید عزیز است.

روایتی از شهید عرصه عدالت

وی افزود: نام و یاد شهدا به ویژه این شهید معزز همیشه در یادها ماندگار است و بدانید که شهید مرادخانی در عرصه عدالت به شهادت رسیدند. ما هرچه داریم از جانفشانی شهدا اعم از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت و شهدای خدمت است. شهدا شفیع روز قیامت هستند.

در این دیدار همچنین پدر شهید علیرضا مرادخانی به بیان خاطراتی از فرزند برومند خود پرداخت.

گفتنی است؛ شهید مرادخانی از شهدای عرصه زندانبانی محسوب می‌شود که در جریان درگیری با اشرار مسلح که قصد حمله به اتوبوس حامل زندانیان و رهایی غیرقانونی آنان را داشته‌اند، به شهادت رسیده است.

تقدیر از همکار بازنشسته زندانبان

غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها در سفر کاری خود به استان البرز نیز با حضور در جمع خانواده یکی از زندانبانان بازنشسته نیز از وی تقدیر کرد. وی علاوه بر قدردانی از آقای منصور، این خادم بازنشسته در سال 91، تأکید کرد: ما نیروهای خود و به ویژه چهره‌های بازنشسته و خدمتگذار را فراموش نمی‌کنیم و این دیدارها هم در راستای استفاده از تجربیات شما زندانبانان قدیمی و ارج نهادن به زحمات شماست.

گفتنی است رئیس سازمان زندان‌ها در سفر خود به استان البرز، علاوه بر نشست‌هایی با نماینده ولی فقیه و رئیس کل دادگستری استان، از مراکز تأمینی و تربیتی البرز همچون ندامتگاه کرج نیز بازدید داشت و با حضور در جلسات مدیران، بر رفع مشکلات مددجویان و کارکنان تأکید کرده و از نزدیک وضعیت جاری آنان را مورد سرکشی قرار داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *