منصوریان: هوادار تیم منسجمی است و سخت می‌بازد/ باید به عنایتی با احترام نگاه کرد

18:16 - 11 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۴۷۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هوادار بسیار تیم منسجم و خوبی است و بسیار سخت می‌بازد و باید به رضا عنایتی با احترام نگاه کرد.

خبرگزاری میزان - علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار از هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*هوادار بسیار تیم منسجم و خوبی است و بسیار سخت می‌بازد و باید به رضا عنایتی با احترام نگاه کرد. فکر می‌کنم دومین یا سومین سال مربی‌گری‌اش است و روال خوبی طی کرده است. اسم این تیم هوادار است اما هیچ هواداری در تهران ندارد. بازیکنان ما می‌دانند با چه تیم سخت کوشی بازی دارند. بازی رفت را هم به سختی بردیم.

*بازیکنانم هم قسم شده‌اند تا فراد بهترین بازی و کیفیت خود را نشان دهند تا ان‌شاءالله بتوانیم تک رقمی شویم. در مجموع با توجه به اینکه شرایط آبادان از نظر روحی و روانی خوب نیست به مصاحبه ادامه نمی‌دهم و از خداوند برای بازماندگان صبر بلند می‌خواهم.

*10 دقیقه قبل از این نشست به من اعلام کردند که بازی تیم نفت آبادان و هوادار فردا در مسجدسلیمان برگزار می‌شود. تیم ما اکنون در هتل است و باید اکنون به مسجدسلیمان برویم. البته برای هوادار خیلی سخت خواهد بود زیرا 12 شب به آبادان می‌رسد و بعد باید از اینجا به مسجدسلیمان بروند. هر چه صلاح است اما نباید تیم هوادار هم آسیب ببیند و باید با یک بازی جوانمردانه با هوادار بازی کنیم.

*به هر حال هوادار از این موضوع آسیب می‌خورد و عنایتی اگر خواسته‌ای دارد باید سریع به فدراسیون بگوید. به هر حال به خاطر احترام به هوادار، هر خواسته‌ای که رضا عنایتی داشته باشد، تابع آن هستیم و مشکلی نداریم.

*اهل شاخه، طیبی، حامدی فر و مطلق زاده را به دلیل مصدومیت نداریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *