تارتار: استرس نداریم و می‌خواهیم از بازی لذت ببریم

18:27 - 11 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۴۶۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با توجه به شرایط خوب‌مان در جدول، می‌خواهیم با یک بازی خوب و هدفمند به 3 امتیاز برسیم، چون استرس نداریم و می‌خواهیم از بازی لذت ببریم.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان از هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی با گل‌گهر که در رده پنجم جدول قرار دارد و از تیم‌های خوب امسال است، بازی آسانی نیست و کار سختی در پیش داریم. این تیم کادر فنی مجربی دارد و در رأس آنها امیر قلعه‌نویی از پرافتخارین مربیان است. گل‌گهر ساختار قدرتمند و بازیکنان باکیفیتی دارد و این مسئله کار ما را سخت می‌کند.

*با توجه به شرایط خوب‌مان در جدول، دنبال آن هستیم که با یک بازی خوب و هدفمند به 3 امتیاز برسیم، چون استرس نداریم و می‌خواهیم از بازی لذت ببریم. بر همین اساس بچه‌ها را توجیه کردیم و فکر می‌کنم بازی زیبایی شود، چون حریف هم روی زمین بازی می‌کند و چمن ورزشگاه هم مساعد است. امیدوارم در نهایت به هدف‌مان یعنی سه امتیاز برسیم.

*محروم و مصدوم نداریم، اما سعی کرده‌ایم در این بازی کسانی را داشته باشیم که انگیزه بالایی دارند، ضمن اینکه مشکل خاصی هم نداریم. از هواداران ذوب‌آهن تشکر می‌کنم. امسال خیلی فراز و نشیب داشتیم، اما آنها همراه ما بودند. امیدوارم فردا با کسب امتیاز در سیرجان خوشحال‌شان کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *