حضور ملی‌پوش دورگه در تیم ملی بسکتبال منتفی شد/ ارمغانی قید گرامی‌پور را زد

11:51 - 11 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۴۴۰۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
فدراسیون بسکتبال اعلام کرد که حضور بازیکن دوتابعیتی در اردوی تیم ملی منتفی است.

خبرگزاری میزان - اردوی تیم ملی بسکتبال برای شرکت در پنجره سوم انتخابی جام جهانی از روز شنبه همین هفته و با دعوت از 21 بازیکن از سوی سعید ارمغانی آغاز شد.

با وجود دعوت از 21 بازیکن، همچنان بعد از گذشت 4 روز خبری از 2 بازیکن دعوت شده، در تمرینات نیست.

از بین این دو ملی‌پوش ارسلان کاظمی به دلیل مسائل شخصی در آمریکا حضور دارد و سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی نیز اعلام کرد که این اتفاق با هماهنگی وی است و ستاره باتجربه بسکتبال ایران از هفته آینده به تمرینات اضافه خواهد شد.

نکته مهم در مورد آرون گرامی‌پور، بازیکن دورگه تیم ملی بسکتبال است که با وجود دعوت رسمی از سوی ازمغانی هنوز پس از گذشت یک هفته تاکنون به تماس‌ها از طرف فدراسیون بسکتبال پاسخ نداده است.

همچنین حمیدرضا کلاسنگیانی در گفت‌‌وگو با میزان، ضمن تایید این خبر اعلام کرد: ئدر نشستی که با حضور سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون برگزار شد، حضور گرامی‌پور در اردوی تیم ملی منتفی شد.

از همین رو عصر دیروز(سه‌شنبه) جلسه ویژه در خصوص حضور گرامی‌پور در تمرینات تیم ملی برگزار شد که در پایان این نشست تصمیم بر منتفی شدن دعوت از گرامی‌پور و حضور این بازیکن دوتابعیتی در تیم ملی بسکتبال گرفته شد.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۱۰ تیرماه به مصاف قراقستان می‌رود و در تاریخ ۱۳ تیرماه مهمان سوریه خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *