طاهرخانی: حدادی هوای بازیکنان را دارد/ امیدوارم روزهای درخشانی برای بسکتبال ایران رقم بزنیم

8:45 - 14 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۴۲۵۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: حدادی نمی‌گذارد حس کنیم اردوی اول است و شرایط را برای‌مان راحت می‌کند.

امیر طاهرخانی در گفت‌وگو با میزان، درباره قرار گرفتن نامش در لیست سعید ارمغانی و حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌ام. 2 سال است شرایط خوبی در لیگ دارم و بازی‌های خوبی برای تیم‌های باشگاهی انجام داده‌ام.

وی ادامه داد: جو اردوی تیم ملی بسیار عالیست. ارمغانی مربی به روز و بادانشی است و در حال حاضر تمرینات با روند خوب و منظمی پیگیری می‌شود. یکی از نقاط قوت در اردوی تیم ملی صمیمیت و همدلی است که واقعاً بین بازیکنان موج می‌زند. امیدوارم با همین اتحاد بتوانیم دوباره روزهای درخشانی برای بسکتبال ایران رقم بزنیم.

طاهرخانی در مورد فصل درخشانش با تیم نظم آوران سیرجان در لیگ برتر بسکتبال، تصریح کرد: فصل بسیار خوبی را با نظم آوران سپری کردم، قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر لیگ برتر بسکتبال آن هم برای تیمی که تازه به لیگ برتر راه یافته، کار خیلی دشواری است. بیشتر نگاه‌ها هم به چهار تیم برترِ لیگ است. به نظرم تا قبل از رسیدن به نیمه‌نهایی بازی‌های بسیار باکیفیت و خوبی به نمایش گذاشته بودیم و با شایستگی به جمع 4 تیم رسیدیم، اما در نیمه‌نهایی شرایط کاملاً فرق می‌کند.

این بسکتبالیست تیم ملی در مورد شرایطش در اردو و احتمال حضورش در لیست نهایی، گفت: ما تمرینمان را پیگیری می‌کنیم و هرچه خدا بخواهد همان می‌شود. امیدوارم در لیست نهایی ارمغانی قرار بگیرم، اما در نهایت هر تصمیمی کادرفنی بگیرد تابع آن هستیم. با یک سری از بزرگ‌ترهای تیم ملی رفیق هستم و به همین خاطر قبل از اردو یک سری سوالات از سلیمانی و 2-3 نفر دیگر راجع به شرایط اردو و جو آن کردم.

طاهرخانی در پایان، خاطرنشان کرد: حامد حدادی به عنوان کاپیتان خیلی هوای بازیکنان را دارد و به ما کمک می‌کند. اگر اشتباهی می‌کنیم گوشزد می‌کند. حدادی نمی‌گذارد حس کنیم اردوی اول است و شرایط را برای‌مان راحت می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *