رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واحد معاضدت کانون وکلا در دادگستری شهرری افتتاح شد

19:22 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۳۶۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دفتر معاضدت قضایی کانون وکلا در دادگستری شهرستان ری باحضور رئیس دادگستری افتتاح شد.

خبرگزاری میزان -  داریوش قاسمی زاده رئیس دادگستری شهرری و طالع رئیس اداره معاضدت قضایی کانون وکلای مرکز  به همراه تعدادی ازوکلا دفتر معاضدت قضایی کانون وکلای را در دادگستری شهرستان ری افتتاح کردند.

 دفتر معاضدت قضایی کانون وکلای به منظور اختصاص محل مشاوره حقوقی جهت ارائه مشاوره رایگان وخدمات حقوقی بیشتر به ارباب رجوع افتتاح شده است.

همچنین در ادامه قاسمی زاده  در راستای هم اندیشی وتعامل برای ارائه خدمات قضایی بهتر وبیشتر به مردم علی الخصوص قشر آسیب پذیروایجاد امنیت بیشترشهروندان در ابعاد مختلف حقوقی بااستفاده از ظرفیت های موجود باحمیدزمانی فرماندار شهرری نشستی را برگزار کرد.

رئیس دادگستری شهر ری ضمن قدردانی از خدمات وکلای دادگستری درخصوص ارائه مشاوره رایگان به شهروندان به ویژه اقشار بی بضاعت و آسیب پذیر در دادگستری شهرستان ری خواستار تداوم مشاوره روزانه حداقل 2نفر از وکلا در واحد مشاوره شد و اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از ارباب رجوع و مراجعین جهت مشاوره خانم هستند باید حداقل یک نفر از وکلای خانم روزانه جهت ارائه مشاوره حضور داشته باشند.

وی افزود: در پرونده هایی که توسط وکیل اقامه دعوی می شود و دو طرف دعوی وکیل داشته باشند کار قاضی راحت تر خواهد بود و وکیل می‌تواند در احقاق حق و اجرای عدالت و تسریع در رسیدگی به قاضی کمک کند.

قاسمی زاده بیان کرد: وکلا در جامعه دارای شئونات ویژه و جایگاه بالایی هستند که حرمت آنها باید حفظ شود و باتوجه به اینکه بسیاری از انها از قضات بازنشسته و یا از وکلای باسابقه و مجرب هستند تجربیات آنها باید در اختیار همکاران قضایی به خصوص همکارانی که از تجربه کمتری برخوردارند قرار گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *