تفهیم اتهام متهمان قتل 2 محیط‌بان استان فارس با حضور مقام قضایی انجام شد

16:07 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۳۳۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس از تفهیم اتهام متهمان به قتل محیط‌بانان در شهرستان بوانات به اتهام مشارکت در قتل عمدی 2 محیط بان در حین انجام وظیفه سازمانی خبر داد.

خبرگزاری میزان-حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی از تفهیم اتهام متهمان قتل محیط‌بانان در شهرستان بوانات به اتهام مشارکت در قتل عمدی 2 محیط بان در حین انجام وظیفه سازمانی خبر داد.

وی ضمن تسلیت وقوع این حادثه تلخ و شهادت محیط بان و همیار محیط زیست گفت: با حضور مقام قضایی ظهر امروز متهمان به ارتکاب قتل اعتراف کردند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه از شب وقوع حادثه دستورات ویژه‌ای جهت کشف همه ابعاد و انگیزه احتمالی قاتل و همدست وی صادر شد، افزود: پرونده به صورت ویژه رسیدگی و پس از صدور کیفرخواست در دادگاه کیفری یک استان فارس خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شکایت محیط بان مجروح حادثه اخذ و اتهام جرح عمدی توسط سلاح گرم نیز به متهمان تفهیم شده است، گفت: پرونده در دبیر خانه پرونده های مهم استان ثبت و با نظارت ویژه مدیریت ارشد قضایی استان در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

گفتنی است 6 خرداد ماه طی درگیری ایجاد شده در منطقه دره باغ شهرستان بوانات یک محیط بان و یک همیار محیط زیست در درگیری با شکارچیان به شهادت رسیدند و یک محیط بان نیز زخمی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: فارس تفهیم اتهام

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *