دادستان تهران از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه بازدید کرد

15:22 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۳۲۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به صورت چهره به چهره با مراجعه کنندگان دیدار و به پرونده ها رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - در راستای تحقق تاکید رئیس قوه قضاییه برای دیدار‌های مردمی مسئولان عالی قضایی با مردم جهت بررسی و رفع مشکلات آنان، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعه‌کنندگان دیدار و در خصوص مطالبات و مشکلات آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

در این برنامه، دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با جمعی از مالباختگان شرکت عظیم خودرو، نمایندگان صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی، جمعی از مالباختگان شرکت تعاونی مسکن قوه قضاییه و تعدادی از شکات و مالباختگان مؤسسه خوارزمی فرزانگان تهران، ضمن پیگیری آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده های قضایی، به درخواست ها و مشکلات مالباختگان رسیدگی و دستورات و ارشادهای قضایی لازم را ارائه کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن تشکر از تدبیر رئیس قوه قضاییه درخصوص ارتباطات مردم و خدمت گزارانه مردم در دستگاه قضایی، اظهار کرد‌: سهولت و تسریع در ارتباطات بین مردم و مسئولین دستگاه قضا باعث شده که مردم به راحتی مشکلاتشان را مطرح کنند.

وی افزود: در این بازدید درخواست های مردم را بررسی و دستورات لازم را صادر کردیم.

صالحی بیان کرد:  ارتباطات بین مردم و مسئولین دستگاه قضا قطعا در رفع مشکلات موثر است و بعضاً مردم تقاضای تسریع در رسیدگی به پرونده را دارند.

بیشتر بخوانید

معاون دادستان کل کشور: مرکز نوآوری در زمینه حکمرانی قضایی، حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم راه اندازی می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه گفت: در این ملاقات برخی از مراجعه کنندگان پرونده های کثیرالشالکی داشته و خواستار پرداخت مطالباتشان بودند که پیگیری های لازم در این خصوص نیز صورت گرفت.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی در خصوص پرونده عظیم خودرو که در حال حاضر مطرح است نیز اقدامات لازم را انجام داده و اموالی را نیز توقیف کرده ولی متاسفانه علارغم اینکه اموال دو بار به مزایده گذاشته شده  ولی هنوز برای خرید کسی مراجعه نکرده است و برای رفع مشکلات مردم این پرونده در دستور کار قرار گرفته است.

صالحی ضمن تشکر از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه و مدیر کل این مرکز که با پیگیری و پشتکار به مشکلات مردم رسیدگی می‌کند، بیان کرد: ملاقات های چهره به چهره برای مسئولین قضایی نیز موثر بوده زیرا به آسیب ها و مشکلاتی که در مجموعه کاری وجود دارد اشراف پیدا می کنم و در نهایت با رفع مشکلات مردم رضایت مندی را نسبت به دستگاه قضایی افزایش می دهیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *