رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازداشت قاتل محيط‌بانان استان فارس

15:13 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۳۲۳۳
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری قاتلان محیط بانان منطقه حفاظت شده دره باغ شهرستان بوانات، خبر داد.

خبرگزاری میزان - سردار رهام‌بخش حبیبی بيان كرد: در تاريخ ششم خردادماه سال جاری يک فقره درگيری بين شكارچيان و محيط‌‌بانان در ارتفاعات حفاظت شده دره باغ شهرستان بوانات صورت گرفت كه منجر به آسمانی شدن دو محيط بان و زخمی شدن ديگر همكارشان شده بود كه بلافاصله ماموران انتظامی اقدامات فنی خود را جهت شناسايی و دستگيری ضاربان شروع كردند.

وی افزود: ماموران پليس آگاهی از همان لحظات اوليه وقوع با تحقيقات تخصصی و پليسی موفق شدند در كمتر از 4 روز قاتل و همدستش كه برای شكار غيرمجاز به كوه رفته بودند و با محيط‌بانان درگير و اقدام به تيراندازی كرده بودند را شناسايی و آن‌ها را در مخفيگاهشان دستگير كنند.

بیشتر بخوانید

دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی‌های شبانه در غرب پایتخت

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اينكه قاتل 32 ساله و سابقه‌دار به همراه همدست 31 ساله خود علت و انگيزه قتل را شكار غيرمجاز اعلام كردند، گفت: متهمان برای سير مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی با بيان اينكه در بازرسی از مخفيگاه متهمان يک قبضه سلاح شكاری غيرمجاز و مقداری مهمات مربوطه كشف شد، از شهروندان و دوستداران محيط زيست خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمينه‌های مختلف زيست محيطی مراتب را به مركز فوريت‎‌های پليسی 110 اطلاع‌رسانی كنند تا در اسرع وقت رسيدگی شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *