واکنش رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان به درخواست ملی‌پوشان و جذب مربی خارجی

8:45 - 11 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۳۱۱۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: به طور حتم آوردن مربی خارجی در برنامه‌های فدراسیون است.

خبرگزاری میزان - در روز چهارم خرداد ماه انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد که غلامرضا شعبانی‌بهار با ۳۴ رأی برای ۴ سال دیگر در سمت ریاست این فدراسیون ابقا شد. در حاشیه این مجمع به سراغ ورزشکاران این رشته رفتیم تا در خصوص مشکلات و دغدغه‌های‌شان با آنها صحبت کنیم. محمدصالح پالیزبان، سیده‌ویدا حلیمیان و گیسا بایبوردی که هر سه جز رأی‌دهندگان در مجمع انتخاباتی بودند و طبق گفته‌های‌شان با عملکرد 4 سال گذشته شعبانی‌بهار موافق بودند و متفق‌القول خواستار جذب مربی خارجی برای تیم ملی تیراندازی با کمان شدند.

در این رابطه نیز غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با میزان در مورد تقویت کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان، اظهار داشت: بدون شک یکی از برنامه‌های اصلی فدراسیون تقویت کادر مربیگری است. این تقویت امکان دارد با افزایش مربیان داخلی در تیم ملی باشد یا ممکن است جذب مربی خارجی باشد. چند مؤلفه روی این امر اثرگذار است و باید همه اینها را هماهنگ کنیم، اما در این بخش و بحث فنی نیازمند به تقویت داریم. شک نکنید و ۱۰۰ درصد در این بخش به نتیجه رسیدیم.

وی افزود: باید در بخش تقویت کادر فنی تیم ملی مدیریت کنیم، باید نفری انتخاب شود که هم افزایی فنی داشته باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در پاسخ به این سوال که آیا مربی خارجی برای تیم ملی جذب خواهید شد، تاکید کرد: آوردن مربی خارجی در برنامه‌های فدراسیون است.

گفت‌وگو از ابوطالب جدیدی

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *