رئیس کل دادگستری هرمزگان: ۳۳۹ خودرو و موتورسیکلت توقیفی پرونده‌های مواد مخدر با برگزاری مزایده تعیین تکلیف می‌شوند

15:33 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۳۰۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده فروش ۳۳۹ خودروی سبک، سنگین و موتورسیکلت توقیفی در پرونده های مواد مخدر این استان خبر داد.

مجتبی قهرمانی در گفت وگو با میزان اظهار کرد: با توجه به دستورات رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال توقیفی مربوط به پرونده های مواد مخدر و نامه دادستان کل کشور در این خصوص، مزایده عمومی ۳۳۹ خودروری سبک، سنگین و موتورسیکلت توقیفی در استان برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه افزود: مزایده عمومی شماره ۵۹ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تحت نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان برگزار می شود و در نتیجه آن ۲۹۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین و ۴۳ موتورسیکلت مجموعاً در ۳۳۹ ردیف فروخته خواهند شد.

وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این مزایده می‌توانند تا ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ از ساعت 8 الی ۱۳ با مراجعه به محل پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان از خودروها و موتورسیکلت های مذکور بازدید و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

قهرمانی گفت: لیست خودروها و فرم شرکت در مزایده در سایت ستاد مبارزه با مواد مخدر (صفحه اصلی، بخش مزایده و مناقصه) جهت دریافت شرکت کنندگان بارگذاری شده و دریافت جزئیات آن از طریق مشاهده متن فراخوان در صفحه اصلی این سایت به نشانی www.dchq.ir امکان‌پذیر است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تأکید بر جدیت دستگاه قضایی در ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان و مصادره اموال حاصل از پولشویی و تجارت مواد مخدر، افزود: با توسل به اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع و بدون اغماض برای خشکاندن ریشه‌های قاچاق مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نکرده و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهیم کرد.

انتهای پیام /


برچسب ها: خودرو مزایده

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *