رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری بوشهر: با تغییر کاربری‌ زمین‌های منابع طبیعی برخورد قاطع قضایی می‌شود

14:31 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۲۸۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر، گفت: تغییر کاربری‌های زمین‌های محیط زیست و حتی کشاورزی و منابع طبیعی از جمله آب غیر قابل توجیه است و با متخلفان برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت.

خبرگزاری میزان - علی جمادی در بازدید از دادگستری شهرستان دیلم با هیئت همراه که بطور بطور سرزده انجام شد با حضور در شعب و دیدار با همکاران این حوزه قضایی از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع و توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد ارایه کرد.

وی در این بازدید اظهار کرد: تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی با حفظ کیفیت و دقت در کار، اولویت مهم دستگاه قضایی در استان بوشهر است که همکاران باید برای خدمت‌رسانی و احقاق حقوق مردم اهتمام ویژه داشته و در این راستا تمام تلاش خود را بکار گیرند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در راستای حمایت از شعار تولید ،دانش بنیان و اشتغال آفرین نیز گفت: حمایت از فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی را نه تنها به عنوان یک مشروعیت قانونی بلکه باید به عنوان یک تکلیف دانست و بر همین اساس در تمامی بخش هایی که نیاز به حمایت دارند، اقدام خواهد شد.

جمادی افزود: روان سازی مشکلات قضایی در زمینه‌های اقتصادی و حوزه تولید علاوه بر افزایش تولید موجب افزایش اشتغال زایی در جامعه نیز می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین تغییر کاربری‌های غیرمجاز که توسط سودجویان در برخی از مناطق و شهرستان‌های استان ایجاد می شود را غیرقانونی دانست و متذکر شد: تغییر کاربری‌های زمین‌های محیط زیست و حتی کشاورزی و منابع طبیعی نیز غیر قابل توجیه است و بشدت با متخلفان؛ برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت.

جمادی با تاکید بر حفظ حقوق شهروندی اضافه کرد : مسئولین قضایی شهرستان به طور مستمر جهت بازرسی از مراجع انتظامی، بازداشتگاه‌ها، زندان‌ها و بازدید از شورای حل اختلاف شهرستان اقدام ‌کنند.

در ادامه این بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر با ملاقات حضوری با مراجعان به درخواست‌‎های آن‌ها رسیدگی و مشکلات مطروحه را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید:

احیا واحدهای تولیدی گروه صنعتی وطن زرین بوشهر با همت دستگاه قضا/ جلوگیری از بیکاری ۲ هزار نیروی کار

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *