آواربرداری از متروپل ادامه دارد؛ تعداد جانباختگان به 36 نفر رسید

9:03 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۲۱۲۷
آواربرداری از متروپل به نهمین روز خود رسید، شب گذشته استاندار خوزستان آخرین تعداد فوتی‌های این حادثه را 33 نفر اعلام کرد و این تعداد صبح امروز به 34 نفر رسید.

خبرگزاری میزان - شب گذشته و در پایان هشتمین روز از آواربرداری متروپل، استاندار خوزستان با بیان اینکه تعداد فوتی‌های متروپل به ۳۳ و آمار مصدومان این حادثه به 37 نفر رسیده است از تلاش نیروهای آتش نشانی، قرارگاه خاتم الانبیا و هلال احمر برای آواربرداری و کشف اجساد خبر داد.

تعداد جانباختگان متروپل به 34 نفر رسید

احسان عباسپور، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه تعداد کشته شدگان در حادثه متروپل تا صبح امروز ۳۴ نفر بوده است گفت: ۳۷ نفر از شهروندان در این حادثه مصدوم شدند که ۳۵ نفر از بیمارستان مرخص و ۲ نفر نیز در بیمارستان بستری هستند.

افزایش ناپایداری سازه متروپل

شعبانی، مدیر هلال احمر خوزستان با اشاره به هشدار کارشناسان درباره افزایش ناپایداری متروپل گفت: با وجود احتمال ریزش ساختمان امدادگران همچنان در حال آواربرداری و انجام عملیات جست و جوی مفقودشدگان هستند اما شهروندان برای سرعت بخشی و جلوگیری از تلفات بیشتر به روند این عملیات در حوزه استحفاظی متروپل حاضر نشوند.

جانباختگان متروپل 36 نفر شدند

صادق خلیلیان، استاندار خوزستان با اعلام این خبر که تاکنون در حادثه متروپل 36 فوتی و 37 مجروح ثبت شده است گفت: بر اساس نظر کارشناسان، باقی‌مانده ساختمان ایمنی لازم را ندارد و امکان پایدارسازی آن وجود ندارد.

در حال تکمیل..



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *