رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی: اشتغال آفرینی زنجیره جرم را کاهش می‌دهد

9:22 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۲۰۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: نگاهمان به سرمایه گذار و سرمایه گذاری مثبت است چرا که معتقدیم فردی که در این اوضاع اقتصادی سرمایه گذاری می کند اقدام جهادی بزرگی انجام می دهد که باید از او حمایت شود.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی اظهار کرد: در مدتی که در استان سیستان و بلوچستان در حوزه قضایی مشغول خدمت بودم همه تلاشمان بر این بود تا در این اوضاع و شرایط کنونی از اشتغال آفرینی و تولید حمایت کنیم.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در شرایط اقتصادی زمان حال از افرادی که می‌توانند کارآفرینی کنند باید حمایت کنیم، گفت: اگر سرمایه گذاری اشتغال آفرینی کند چرخه اقتصاد ایجاد می‌شود و این زنجیره به کاهش جرم و جنایات هم کمک می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: نگاهمان به سرمایه گذار و سرمایه گذاری مثبت است چرا که معتقدیم فردی که در این اوضاع اقتصادی سرمایه گذاری می کند اقدام جهادی بزرگی انجام می‌دهد که باید از او حمایت شود.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد با بیان اینکه به دلیل اعمال تحریم ها توسط دشمنان با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم، ادامه داد: در این شرایط باید از فرصت همسایگی با کشورهای همسایه نهایت استفاده را ببریم.

وی در ادامه گفت: خراسان جنوبی با کشور افغانستان هم مرز است و باید از این فرصت در جهت صادرات و واردات به خوبی استفاده شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه از واحدهای تولیدی حمایت می‌کنیم، گفت: از دیگر برنامه‌های دادگستری خراسان جنوبی بازدید از واحدهای تولیدی کارخانجات موفق و یا کارخانجات تعطیل یا مشکل دار خواهد بود و معتقدیم باید موضوعات اقتصادی را دنبال کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *