رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

موسوی: توقع از وزنه‌برداری بالاست، اما رسیدگی پایین!/ دوست داریم به ما هم اهمیت بدهند

8:45 - 12 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۱۳۷۲
ملی‌پوش وزنه برداری ایران گفت: مسئولان دیدگاه‌شان را نسبت به وزنه‌برداری تغییر بدهند و به ما هم اهمیت بدهند.

سیدایوب موسوی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ضایعه غمبار آبادان اظهار داشت: به آبادانی‌ها و همشهری‌های عزیزم بابت حادثه دلخراش متروپل تسلیت می‌گویم و امیدوارم خدا به خانواده‌های داغدیده صبر بدهد. خیلی دوست داشتم در کنارشان باشم و به آنها کمک می‌کردم، اما در اردوی تیم ملی بودم و دستم از کمک‌رسانی به عزیزان کوتاه.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در مورد لغو تمرینات عنوان کرد: اردوی دوم آمادگی برای شرکت در بازی‌های همبستکی کشورهای اسلامی به دلیل شرایط نامساعد نیمه تمام ماند. امیدوارم شرایط بهتر شود تا به اردو بازگردیم. بعد از بازی‌های همبستکی کشورهای اسلامی، رقابت‌های گزینشی المپیک را پیش‌رو داریم و احتمال دارد تا در یک وزن بالاتر و در دسته 102 کیلوگرم کارم را برای مسابقات ادامه بدهم.

نایب‌قهرمان آسیا با اشاره به اینکه وزنه‌برداری نیاز به حمایت دارد، گفت: از مسئولان انتظار دارم تا دیدگاه‌شان را نسبت به وزنه‌برداری تغییر بدهند. همیشه انتظار کسب مدال از این رشته بالاست، اما رسیدگی پایین است. برای اینکه بتوانم خوب نتیجه بگیرم تلاش می‌کنم. هرگاه مسئولان نیاز به مدال ورزشکاران دارند پای کار می‌آیند و به ما اهمیت می‌دهند و حمایت می‌کنند و وزنه‌برداران بیشتر دیده می‌شوند؛ در نهایت هم موفقیت حاصل می‌شود. اما زمانیکه می‌بینیم از بیرون حمایت نمی‌شویم و مسئولان به وزنه‌برداران اهمیت نمی‌دهند، ورزشکار هم نسبت به مسابقات سرد می‌شود. دوست داریم مهم باشیم و به ما هم اهمیت بدهند.

انتهای پیام/


برچسب ها: وزنه برداری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *