رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور از مرکز ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه بازدید کرد

17:11 - 09 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۰۶۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به صورت چهره به چهره با مراجعه‌کنندگان دیدار و دستورات لازم را در راستای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

خبرگزاری میزان – در راستای تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان مختلف دستگاه قضا در مرکز ارتباطات مردمی، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان و تعدادی از معاونین این سازمان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مراجعه کنندگان دیدار و گفت‌وگو کرده و در جریان پرونده‌ها قرار گرفتند.

در این ملاقات مردمی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور به استماع مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان پرداخت و دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات این افراد را صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در تشریح ملاقات‌های انجام شده در مرکز ارتباطات مردمی، اظهار کرد‌: مراجعه‌کنندگان خواستار اعمال ماده ۴۷۷ و تسریع در اعمال این ماده بودند.

وی افزود: دو مورد از درخواست ها مربوط به سازمان قضایی نیروهای مسلح نبود ولی راهنمایی های لازم صورت گرفت تا این اشخاص نسبت به پیگیری حق و حقوقشان اقدام کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: یک مورد مربوط به پرونده ای بود که قبلا در سازمان قضایی رسیدگی و قرار منع تعقیب صادر شده بود که در حال حاضر با توجه به شناسایی متهم توسط فرد متقاضی قرار بر این شد که مجدداً تقاضای رسیدگی به پرونده از طریق دادسرای محل وقوع بزه صورت گیرد همچنین دستورات لازم در این خصوص نیز صادر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در ادامه گفت: 2 پرونده نیز مربوط به شرکت‌های تعاونی نیروهای مسلح بود که در همین زمینه دستور تهیه گزارش و بررسی پرونده جهت اتخاذ تصمیم مناسب صادر شد.

گفتنی است متقاضیان می‌توانند درخواست‌های خود برای ملاقات با رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را در طول شبانه‌روز از طریق تلفن گویا با شماره ۰۲۱۸۲۹۰۰ و در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۸۲۹۰۳۰۵۰ دبیرخانه حوزه ریاست و روابط عمومی همچنین از طریق سامانه ملی شکایات سازمان قضایی نیروهای مسلح https://imj.eadl.ir/ مطرح کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *