رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عربشاهی: پرسپولیس به خانه تکانی اساسی نیاز دارد/ مسئولان فعلی فدراسیون فوتبال در حد و اندازه‌ اداره این مجموعه نیستند

1:03 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۰۳۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سیدجلال یک شبه نشده سید جلال، پس بهتر قدرشناس باشیم.

ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهرخودرو، اظهار داشت: از ابتدای بازی، پرسپولیس قصدش برد و گرفتن ۳ امتیاز بود. شهرخودرو برای دفاع کردن نیامده بود. در نیمه اول پرسپولیس شناور بازی می‌کرد و در کارهای ترکیبی عالی بود و در نهایت روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید. مهدی

وی ادامه داد: عبدی در نوک حمله تنها بود و خیلی خوب برای مهاجم سایه و وینگرهای کناری خودش فضاسازی می‌کرد. شهرخودرو هم خوب فوتبال بازی کرد و در فاز حمله خوب اضافه می‌شدند. شاگردان سیدعباسی حملات خوبی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند و به دفعات از مدافعان سرخپوشان عبور کردند.

*ساختار دفاعی پرسپولیس مشکل دارد

عربشاهی افزود: ساختار دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس مشکل دارد. تیم برای فصل بعد به یک خانه تکانی اساسی نیاز دارد و باید ساختار دفاعی تغییر کند. بازیکنان قابل و مورد اعتماد به تیم اضافه شود. همچنین یک بازی‌ساز و دو مهاجم شش دانگ هم احتیاج دارد.

عربشاهی در خصوص لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال با کانادا تاکید کرد: متأسفانه این بازی بدون برنامه ریزی بود و با کارشکنی تیم میزبان این دیدار لغو شد. این فرصت برای انجام بازی تدارکاتی که از دست رفت. 5 ماه تا رقابت‌های جام جهانی باقی مانده است و تیم ملی هنوز اردویی برگزار نکرده است و مسابقه‌ای را تدارک ندیده است. باید مسئولان فکری برای انجام بازی تدارکاتی داشته باشند.

*سیدجلال یک شبه سیدجلال نشده

وی ادامه داد: متاسفانه کسانی که در فدراسیون فوتبال حضور دارند کارایی زیادی ندارند و در حد و اندازه‌های اداره کردن فدراسیون نیستند. باید آدم های بزرگ و کاربلد به فدراسیون ورود کنند. خوشبختانه امروز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. به نظرم جایگاه و پست ریاست فدراسیون باید برای نفراتی همچون علی دایی و محمد دادکان باشد.

عربشاهی در مورد کیفیت بازی سیدجلال حسینی خاطرنشان کرد: او از تمام مدافعان میانی تیم یک سر و گردن بالاتر است. درست نیست با این بازیکن بزرگ که برای تیم پرسپولیس زحمات زیادی کشیده، این چنین رفتار کنیم. سیدجلال یک شبه سیدجلال نشده، پس بهتر است قدرشناس باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *