نکونام: سپاهان همیشه برای قهرمانی جنگیده/ عاشق تیم ملی کشورم هستم

22:43 - 08 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۹۴۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: بگذارید از برد شیرین مقابل سپاهان که سه گل زدیم لذت ببریم.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر ‌می‌خوانید:

*به مردم استان خوزستان، مردم آبادان و بازماندگان عزیزانی که از بین ما رفتند تسلیت می گویم. غم بزرگی برای تمام مردم کشورمان است. امیدوارم چنین اتفاقاتی در کشورمان نیفتد. واقعا همه داغدیده و ناراحت هستند اما کاری از دست کسی بر نمی آید.

*امیدوارم شرایط طوری باشد که این اتفاق در کشورمان هیچ موقع تکرار نشود و هیچ کسی داغ عزیزش را اینگونه نبیند. با کسانی هم که مسبب این اتفاق بودند باید شدیدترین برخوردها شود. تنها توقع مردم این است و همه دوست دارند این اتفاق بیفتد. امیدوارم برخورد کنند که بدانیم عدالت همیشه در کشورمان رعایت می شود. 

*سپاهان سال هاست برنامه‌ریزی و شرایط خوبی داشته، همیشه برای قهرمانی جنگیده، در شرایط امروزی هم کیفیت بازیکن و مسائل مالی خیلی دخیل است. با توجه به بازیکنانی که در این چند سال خریدند در تمام جام ها، لیگ، حذفی و آسیا مدعی بودند.

*می دانستیم با چه تیم خوب و با کیفیتی بازی داریم. از همه مهم‌تر دو تیمی که در آسیا حضور داشتند روبروی هم قرار گرفتند. متاسفانه سپاهان حذف شد ولی ما صعود کردیم. بازی خوب و جانداری بود. تیم ما با برنامه بازی کرد. می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و به چه شکل باید بازی کنیم.

*امیدوارم فوتبالشان با آنچه مدنظرشان است شکل بگیرد و بتوانند کاری که می خواهند انجام بدهند. برخی مواقع هم اشتباه داشتیم و به حریف موقعیت دادیم اما در کل سپاهان را مجبور کردیم اشتباهات زیادی داشته باشد و کاری که ما دوست داریم انجام بدهد. توپ گیری های زیادی داشتیم و اگر باهوش بودیم بیشتر گل می زدیم. از یک طرف هم یکی دو موقعیت به حریف دادیم که شانس آوردیم گل نخوردیم.

*به نظرم هرکسی بازی را دید لذت برد و یکی از بهترین بازی های امسال بود. با تیم خوب و پرمهره و واقعا قابل احترام سپاهان خیلی خوب بازی کردیم. به بازیکنانمان تبریک می گویم. جای هوادارانمان واقعا خالی بود. متاسفانه امسال نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. بازی با استقلال یا گل گهر دیر اعلام شد. این بازی هم همینطور، نتوانستیم هیچ جشن بزرگی را با هوادارانمان بگیریم.

 *با اینکه دیر به تیم اضافه شدیم اما تیم ما پیشرفت خوبی داشت. نسبت به سال قبل جایگاه بهتری داریم.  ولی آدمی نیستم که همه چیز را زود تمام شده بدانم. با تیم خوب و قابل احترام شهرخودرو در هفته آخر بازی داریم. برایمان فرق نمی کند چه تیمی چه جایگاهی دارد. این بازی را هم باید با تمام قدرت و توان بازی کنیم.

*بازی های شهرخودرو را دیده‌ام. با توجه به اینکه قبل از ما با همه تیم ها بازی می کنند خیلی از این تیم بازی دیدم. ناراحتم از اینکه استان خراسان نماینده ای در فوتبال کشور ندارد ولی تیم قابل احترامی هستند. با تمام توان می رویم که ان شاءالله لیگ را خوب تمام کنیم و ببینیم در ادامه راه چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

*چون شیرین جواب می‌دهم دوست دارید من جواب بدهم؟ بگذارید کارمان را بکنیم! (باخنده) چه بگویم؟ جواب دروغ نباید بدهم. جواب شیرین هم بدهم یک سری ترش می‌کنند. تیم ملی کشورمان را دوست داریم. از بچگی در این تیم بازی کردم. از نوجوانان تا بزرگسالان بازی کردم. به این تیم عرق دارم. امیدوارم موفق باشد.

*جلوی هر تیمی هم بازی کند، از ضعیفترین تیم تا قوی‌ترین تیم، من هوادارش هستم. عاشق تیم ملی کشورم هستم. هرچه دارم و باشگاه هایی که بازی کردم از تیم ملی است. فقط دوست دارم موفق باشد. هراتفاقی بیفتد دوست دارم فوتبالمان موفق باشد. دنبال جواب های شیرین هم نباشید! بگذارید از برد شیرینمان که سه گل زدیم لذت ببریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *