دستگیری سارق کامپیوترهای خودرو

15:16 - 08 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۹۳۹۰
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق کامپیوترهای خودرو محله مرزداران حین سرقت خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ضرغام آذین اظهار کرد: در پی افزایش سرقت کامپیوترهای خودرو خصوصا خودرو 206 در محله مرزداران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات کلانتری 139 مرزداران قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه ماموران در ساعات سرقت های گذشته و در نقاط جرم خیز اقدام به گشت زنی کردند، افزود: یکدستگاه خودرو پراید سفید رنگ با دو سرنشنین در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده مشاهده و خودرو را زیر نظر گرفته که مشاهد کردند سرنشین خودرو پیادهشده و با ابزاری که در دست داشت اقدام به باز کردن درب موتور خودرو پارک شده کرد که سریعا وارد عمل شده که راننده خودرو با مشاهده ماموران با سرعت متواری و متهم دیگر کنار خودرو دستگیر شد .

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: مدر بررسی اولیه از متهم الات و ادوات سرقت کشف و متهم 35 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت کامپیوترهای خودرو خصوصا خودرو 206 در شمال تهران با همدستی متهم متواری شده و 10 فقره سرقت مشابه معترف شد.

سرهنگ موقوفه ای با شاره به اینکه تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیر متهم متواری شده ادامه دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس سارق فراجا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *