رئیس کل دادگستری اصفهان دستور آزادسازی کامل و سریع حریم و بستر زاینده رود را صادر کرد

10:39 - 08 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۸۶۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع تصرفات از حريم و بستر زاينده رود بايد با سرعت و به طور كامل و دقيق انجام شود و هيچ بهانه‌ای در تأخير و يا نقص در اجرای اين طرح پذيرفتنی نيست.


خبرگزاری میزان - دومین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمين اسداله جعفری در این نشست بر لزوم اجرای سريع، درست و كامل آزادسازی‌های حريم و بستر زاينده رود تأكيد و بيان کرد: رفع تصرفات از حريم و بستر زاينده رود بايد با سرعت و به طور كامل و دقيق انجام شود و هيچ بهانه‌ای در تأخير و يا نقص در اجرای اين طرح پذيرفتنی نيست.

وی افزود: آزادسازی منابع طبيعی از تصرف برخی افراد خاص و قرار دادن اين منابع در اختيار همه مردم علاوه بر اجرای قانون، ضرورتی اجتماعی بوده و مسئولان بايد اين تكليف را با جديت و احساس مسئوليت بيشتری به انجام برسانند.

حجت الاسلام و المسلمين جعفری با اشاره به اينكه در اجرای قانون همه يكسان‌اند، تصريح كرد: در برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع ملی، با داشتن برنامه زمانی مشخص و بدون تبعيض عمل شود، تا اقدامات انجام گرفته در اين حوزه تحت تأثير سلايق و روابط افراد خاص، قرار نگيرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضايی حاشيه زاينده رود خواست در كوتاه‌ترين زمان با حضور ميدانی در اراضی آزادسازی شده به بررسی و راستی آزمايی نحوه و ميزان آزادسازی‌ها پرداخته و در صورت مشاهده موارد خلاف، واقعيت ميدان را به دبيرخانه شورای حفظ حقوق بيت‌المال در اراضی ملی و منابع طبيعی گزارش کنند.

بیشتر بخوانید:

دادستان سمنان از زندان مرکزی این استان بازدید کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *