جزیده: قهرمانی در بازی‌های کشورهای اسلامی آسان نیست/ نفرات اعزام نشده به لیگ ملت‌ها در تیم «ب» تمرین خواهند کرد

11:17 - 08 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۸۳۱۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی تیم ملی والیبال گفت: تیم‌های ملی ترکیه، مصر، تونس، قطر و آذربایجان رقبای ما در بازی‌های کشورهای اسلامی هستند.

عظیم جزیده در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تمرینات تیم ملی والیبال پیش از اعزام به لیگ ملت‌های والیبال 2022 با وجود در اختیار نداشتن 3 بازیکن اصلی به دلیل مصدومیت، اظهار داشت: به هر حال آسیب دیدگی در ورزش حرفه‌ای امری طبیعی است و ما هنگام شروع اردوی تیم ملی کاملا این مسائل را قبول کرده بودیم. واقعاً با شرایط سختی تمرینات را آغاز کردیم و در حالی که تیم ملی والیبال در وضعیت پوست اندازی قرار دارد، 3 بازیکن اصلی مانند میثم صالحی، علی اصغر مجرد و جواد کریمی که هر سه در پست‌های مختلف بازی می‌کنند را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

وی افزود: دغدغه عطایی در طول اردو این بوده که خوب و با برنامه تمرین کنیم و سرسختی ذهنی و تمرکز روانی بازیکنان را بالا ببریم. بالاخره باید یک زمانی با چنین چالشی روبرو می‌شدیم و قطعا بروز تغییرات گسترده در تیم ملی به تجربه نیاز دارد. در چنین شرایطی مردم باید سعه صدر به خرج دهند تا شرایط ایده‌آلی را برای آینده والیبال ایران ترسیم کنیم.

مربی تیم ملی والیبال در ارزیابی خود از عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی در هفته اول لیگ ملت‌ها، تصریح کرد: در 50 روز اخیر تمزینات بسیار تاکتیکی و منظمی انجام داده‌ایم و تقریبا چند جلسه‌ است که با 14 بازیکن اعزامی به هفته نخست لیگ ملت‌ها تمرین می‌کنیم. قطعا اگر هفته نخست را در مصاف با رقبای آسیایی خوب شروع کنیم، می‌توانیم بازیکنان را از نظر روحی بالا بکشیم تا با بالا رفتن اعتماد به نفس، شخصیت تیمی خوبی شکل بگیرد و تا پایان لیگ ملت‌ها ادامه داشته باشد.

جزیده در مورد هدایت تیم ملی والیبال ب که باید در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کند، گفت: 14 بازیکن دعوت شده از فردا(دوشنبه) تمرینات خود را به صورت جدی برای حضور در این بازی‌ها که اهمیت زیادی برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دارد، آغاز کنند. همینجا باید از اعتماد فدراسیون والیبال و بهروز عطایی بابت اعتماد به بنده تشکر کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد این عزیزان را بدهم. همچنین قرار است نفراتی که در هفته‌های مختلف لیگ ملت‌ها به همراه تیم ملی اعزام نمی‌شوند، تمرینات خود را در اردوی تیم ب پیگیری کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال ب درباره رقبای ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، خاطرنشان کرد: تیم‌های ملی ترکیه، مصر، تونس، قطر و آذربایجان با بازیکنان خوبی راهی این رقابت‌ها می‌شوند و قطعا کسب قهرمانی کار آسانی نیست، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا شرمنده مردم نشویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *