امضاء تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و سازمان مدیریت بحران کشور

11:00 - 07 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۷۱۹۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
در مراسمی با حضور جانشین وزیر دفاع، تفاهم نامه همکاری امضاء مشترک سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و سازمان مدیریت بحران کشور امضا شد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام وزارت دفاع، در مراسمی با حضور سردار فرحی جانشین وزیر دفاع، امیر سرتیپ دوم مجید فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تفاهم نامه همکاری امضا شد.

امیر سرتیپ دوم مجید فخری موضوع تفاهم نامه را ارائه خدمات اطلاعات مکانی توسط سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح برای بهبود روند تصمیم سازی و تصمیم گیری در شرایط بحرانی اعلام کرد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های سازمان جغرافیایی در حوزه های مختلف گفت: سازمان جغرافیایی با جمع آوری٫ تحلیل و به اشتراک گذاری داده های مکانی با تاکید بر دانش سنجش از دور( تصویر برداری هوایی و فضایی ) سیستم های اطلاعات مکانی و پایش مخاطرات٫ امکان ارائه خدمات مکانی مورد نیاز سازمان مدیریت بحران را فراهم می آورد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در این مراسم  با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط بین دو سازمان گفت: این تفاهم‌نامه به منظور توسعه همکاری های اجرایی و علمی مشترک در محورهای مختلف پژوهشی٫ آموزشی در زمینه‌های مرتبط به امضاء رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *