رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستانی سمنان به حل و فصل مشکلات ۱۷ هزار سهام‌دار شرکت سهامی کومش گستر استان ورود کرد

17:11 - 07 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۶۹۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان استان سمنان با ورود به به حل و فصل مشکلات شرکت سهامی کومش گستر استان، بر لزوم احقاق حق ۱۷هزار نفر سهام دار این شرکت تأکید کرد.

خبرگزاری میزان - محمد شریف ابراهیمی در راستای حمايت از حقوق عامه و پيشگيری از تحميل پرونده‌های كثيرالشّاكی به دستگاه قضایی، با فراخوان مديران قبلی و فعلی شركت سهامی كومش گستر سمنان، حل و فصل سريع مشكلات آن شركت را خواستار شدند.

وی در جمع اعضای هيئت مديره سابق و فعلی شركت كومش گستر، لزوم آشنایی مديران با قوانين و مقررات و بويژه قانون تجارت را ضروری دانست و افزود: نظارت دقيق هيئت مديره‌‌ها سد راهی برای بروز تخلفات سهوی وعمدی مديران است، امری كه غفلت از آن دراين شركت سبب بروز مشكلات جدی شده است.

وی بر احقاق حق ۱۷هزار نفر سهام دار كومش گستر تأکید و تصریح کرد: به صورت گام به گام و موردی رفع سريع مشكلات شركت پیگیری تا ماحصل جلسات پيش رو در وهله نخست دارای نتيجه عملی به ويژه برای سهام‌داران مسن و سالخورده كومش گستر باشد و در مراحل بعدی حل ساير مشكلات مالی در دستور كار قرار گيرد.

گفتنی است، شرکت کومش گستر سمنان (سهامی عام) در سال ۱۳۷۵ با ۱۷ هزار نفر سهام دار که ۱۳ هزار نفر آن از شهروندان سمنان هستند تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید:

دادستان سمنان از زندان مرکزی این استان بازدید کرد

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضاییه سمنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *