عبادی: نتایج کمانداران زن در جام‌جهانی از مردان بهتر بود

8:45 - 07 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۶۴۳۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی کامپوند گفت: از روز یکشنبه دوباره اردوها را برای حضور در مسابقات فرانسه استارت بزنیم.

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص انتخاب دوباره شعبانی‌بهار به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: شعبانی‌بهار ۴ سال در فدراسیون حضور داشت و به تمام تیراندازی اشراف کامل داشت و این خودش امتیاز مثبتی است تا برای حل مشکلات تلاش کند. امیدوارم در این دوره هم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. وی در ۴ سال قبلی کارهای خوبی انجام داد، مانند بهسازی سایت تیراندازی با کمان و همچنین به روز کردن محل تمرین بچه‌ها و امیدوارم در دوره جدید هم با روند خوبی برنامه و اهداف خودش را پیش ببرد.

وی در خصوص ارزیابی خود از نتایج تیراندازان در جام‌جهانی کره‌جنوبی گفت: حدود یک سال بود که در مسابقات جهانی حضور نداشتیم و این مساله سبب شد تا کمانداران نتوانند رکوردهایی که در تمرینات به ثبت رسانده بودند را در مسابقات تکرار کنند. البته این رقابت‌ها حکم مسابقه تدارکاتی ما برای بازی‌های آسیایی بود که متاسفانه هانگژو به تعویق افتاد. به نظرم این رویداد محک خوبی برای تیراندازان ما جهت حضور در مسابقات کشورهای اسلامی بود تا در سطح جهانی رکوردهایشان را بسنجند.

سرمربی تیم ملی کامپوند با اشاره به عملکرد خوب زنان کماندار نسبت به مردان در جام‌جهانی کره‌جنوبی، بیان کرد: روی هم رفته نتایج خانم‌ها از آقایان بهتر بود، البته از آقایان هم انتظار همین نتیجه را داشتیم. مسابقه سنگینی بود و اکثر تیم‌های مدعی در آن حضور داشتند. البته معتقدم اگر کمانداران در طی سال در تورنمنت‌های بیشتری حضور پیدا کنند، نتایج بهتر خواهد شد.

عبادی در مورد برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی گفت: تصمیم داریم از روز یکشنبه دوباره اردوها را برای حضور در مسابقات فرانسه استارت بزنیم که باید اواخر این ماه در آن رقابت‌ها حضور پیدا کنیم. پس از آن کشورهای اسلامی را در پیش داریم. تمام هدف و برنامه اصلی ما نتیجه خوب در کشورهای اسلامی است. در ضمن انتخابی نوجوانان و جوانان در تقویم فدراسیون گنجانده شده تا به شکل بهتری نخبه ها شناسایی شوند. ورزشکاران خوبی داریم که در برخی مواقع با ورزشکاران با سابقه تیم ملی رقابت نزدیکی داشته‌اند و می‌توانند آینده خوبی برای تیم ملی رقم بزنند.

وی در خصوص حمایت‌های مسئولان، اینطور پاسخ داد: تا جایی که فدراسیون در توانش است از ما حمایت می‌کند. خوشبختانه تجهیزات مصرفی خوبی در اختیار تیراندازان قرار گرفته، اما از نظر مشکلات مالی که تمام فدراسیون‌ها با آن دست به گریبان هستند، باز هم فدراسیون تا جایی که منابع اجازه داده از بچه‌ها حمایت کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *