رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی

19:02 - 05 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۵۷۵۲
پخش زنده اجتماع بزرگ دهه هشتاد و نودی‌ها در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی، با محوریت اجرای سرود «سلام فرمانده» از تولیدات صداوسیمای مرکز گیلان، هم اکنون از شبکه‌های یک و سه سیما.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» با حضور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها و خانواده‌هایشان، امروز پنجشنبه پنجم خردادماه در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

ستاد برگزاری مراسم و ابوذر روحی که سلام فرمانده با صدای او منتشر شده، عنوان کرده است: با توجه به لزوم یک اجتماع بزرگ و سراسری در تهران سایر مراسم به اجتماع بزرگ موکول خواهد شد.

«سلام فرمانده» کلیپی با محوریت جهاد تبیین و انجام یک کار تمیز فرهنگی است که به همت صدا و سیمای مرکز گیلان و توسط گروه «ماح» تولید شده است.

به گفته ابوذر روحی خواننده و حجت‌الاسلام نعیمی تهیه‌کننده سلام فرمانده، مضمون ابیات استفاده شده در این کلیپ در خور نیازهای روز نوجوانان در عصر جهاد تبیین بوده است.

تجمیع نیروهای انقلابی در قالب تشکیل ۳۱۳ نفر برای گروه سرود از خانواده‌های مختلف، مهمترین دستاوردی است که تهیه‌کنندگان کلیپ سلام فرمانده برای آن بر می‌شمرند.

سرود «سلام فرمانده» همزمان در مناسبت‌های مذهبی و ملی امسال مورد توجه فراوان قرار گرفته به طوری که در اجتماعات بزرگی همچون روز قدس و عید سعید فطر توسط گروه‌های مردمی و در شهرهایی مانند اصفهان و مشهد اجرا شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *