کشف بیش 4 میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب تهران

14:19 - 05 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۵۵۰۷
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از 228 هزار عدد فندک و باتری خارجی خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را 4 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پلیس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی ازکشف بیش از 228 هزار عدد فندک و باتری خارجی خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را 4 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: در راستای پایش و کنترل بازار و جلو گیری از قاچاق و احتکار کالا ، مامورین این پلیس موفق به کشف خودروی تندرو موسوم به شوتی با بار قاچاق در محدوده خیابان مصطفی خمینی شدند.
وی عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاها فاقد هرگونه اسناد و مدارک ، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت می باشد.

این مقام انتظامی افزود: در این عملیات 120 هزار عدد فندک و 108 هزار عدد باطری نیم قلمی کشف که در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف، و راننده خودرو دستگیر شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 4 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: تامین نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ناهنجاری و اخلال در تهیه توزیع کالاهای ضروری خانوار همواره در دستور کار پلیس قرار داشته و با توجه به کمبود برخی از اقلام ضروری در بازار این امر باید با جدیت بیشتری انجام شود. لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا با این پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس قاچاق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *