دادستان سیستان و بلوچستان: حمایت از تولید مواد غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است/تنها از 25 درصد ظرفیت تولید کارخانه‌های آرد استان استفاده می‌شود

11:13 - 05 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۴۹۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از کارخانه‌های تولید آرد و انبارهای ذخیره آرد در شهر زاهدان بازدید کرد و گفت:حمایت از تولید در همه بخش ها به ویژه در بخش مواد غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دغدغه مردم در این خصوص باید برطرف شود .

خبرگزاری میزان- مهدی شمس آبادی اظهار کرد: تقویت اقتصاد و تأمین معیشت مردم مستلزم کار جهادی است و باید موانع پیش پای تولید کنندگان برداشته شود.

وی ادامه داد: حمایت از تولید در همه بخش ها به ویژه در بخش مواد غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دغدغه مردم در این خصوص باید برطرف شود .

شمس آبادی خواستار فراهم کردن زیرساخت‌ها برای صادرات آرد و فرآورده‌های آن از سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور و از طریق مرز به کشور‌های همسایه شده و عنوان کرد: در گذشته سیستان انبار غله ایران بوده و باعث تأسف است که در شرایط کنونی گندم مورد نیاز خود را از نقاط دیگر کشور تامین کنیم و البته باید توجه داشت که سرمایه گذاری خوبی در استان صورت گرفته، اما با توجه به جمعیت جوان استان کافی نیست و جهت ارتقاء شاخص ها تلاش مضاعف مدیران را طلب می کند.

وی افزود: در حال حاضر تنها از ۲۵ درصد ظرفیت تولید کارخانه‌های آرد استان استفاده می‌شود چنانچه بتوانیم کل ظرفیت کارخانجات آرد بکار بریم، علاوه بر ایجاد اشتغال زایی زمینه صادرات آرد از استان به کشور‌های همسایه را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *