منصوریان: زمین تمرین ما در مسجد سلیمان فرقی با زمین اصلی نداشت/ انرژی لازم را برای بازی را نداشتیم

23:08 - 04 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۴۷۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: رختکن مان عجیب و غریب بود زیرا دوستان صمیمی بازیکنان در حادثه متروپل فوت کرده‌اند.

خبرگزاری میزان - علیرضا منصوریان، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*خوشحالم در مسجد سلیمان هستم و خدا لطف کرد توانستیم به این شهر دوست داشتنی بیاییم. شب گذشته هم که همه خواب بودند ماشین گرفتیم و نقاط دیدنی شهر را نگاه کردیم. نمی دانم عزادار چند نفر هستیم، اما شاید سومین اتفاق عجیب در تاریخ زندگی آبادانی ها، ریزش ساختمان متروپل بوده است. به آبادان و خوزستان تسلیت می گویم. دست کم نام 7-6 عزیزی که در آبادان دوست ما شده بودند و با آنها فوتبال بازی کردیم، در لیست فوتی ها می بینم.

* از مسجد سلیمانی ها هم تشکر می کنم. وقتی به این شهر آمدیم سرپرست و مجموعه این تیم لباس سیاه تن کرده بودند. فارغ از نتیجه بچه های ما در این چند روز عجز و لابه کردند و رختکن مان عجیب و غریب بود زیرا دوستان صمیمی بچه ها فوت کرده اند.

*انرژی لازم را برای بازی کردن نداشتیم. از مسجد سلیمان به این دلیل که پلاکارد تسلیت آوردند، تشکر می‌کنم. هر روز بچه‌ها می‌آیند گوشی خود را به هم نشان می‌دهند و می‌گویند این آدم هنوز زیر آوار مانده است. مردم زیادی زیر آوار هستند. از مجموعه امداد، آتش نشانی و اورژانسی که پای کار آمدند، تشکر می‌کنم. از تمام کشور برای کمک به افرادی که زیر آوار هستند، بسیج شده‌اند. امیدوارم در 72 ساعت باقی مانده تدابیری اندیشیده شود تا هرچه سریع‌تر مردم بتوانند از زیر آوار بیرون بیایند.

*هر نفری که از فاضلاب یا زیر آوار بیرون می‌آورند، یک جای امید است. خانواده‌ها خیلی آزرده هستند. امروز حتی اگر ما برنده می‌شدیم، التیام لازم برای مردم آبادان نبود. بهترین اتفاق این است که مردم زیر آوار سلامت بیرون بیایند.

وی عنوان کرد: 3 فصل است در مربیگری هفته‌های آخر به تیم مسجد سلیمان می‌خورم.  وقتی قرعه را در ابتدای فصل برمی‌دارند، این موضوع مرا ناراحت و خوشحال می‌کند. خوشحال از این جهت که می‌توانم به مسجد سلیمان می‌آیم و از این ناراحت می‌شوم که اتفاقات آخر فصل حواشی عجیب و غریبی دارد. امروز با تمام وجود بازی کردیم. اکنون هم در مقابل رختکن مسجد سلیمان بودم زیرا سلامتی رضا مهاجری و کادرفنی اش برای من خیلی مهم است. هواداران مسجد سلیمانی برادر من هستند و هیچ چیزی مثل آرامش به این تیم کمک نمی‌کند. این شهر جزو هفت لنگ‌‌ها محسوب می‌شود و کامل‌ترین خان‌های بختیاری در مسجد سلیمان هستند.

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: نفت مسجد سلیمان همیشه وقتی آرامش داشته بهترین نتایج را گرفته است. این موضوع شامل حال ما هم می شود. در آبادان هم وقتی هوادار آرامش داشته باشد و پشت تیم بماند، اتفاقات خوب می‌افتد. امیدوارم در هفته آخر هر اتفاقی می‌افتد تیمی که واقعاً لیاقت دارد در لیگ برتر بماند. ما با تمام وجود و تلاش تا پایان بازی کار کردیم. سعی داشتیم ابتدا برای حقانیت و سپس برای اعتبار خودمان بازی کردیم. شاید این با تمام وجود بازی کردن ما به مسجد سلیمان آسیب بزند و سهمیه استان را از بین ببرد. در مجموع بازی باکیفیتی بود. به افرادی که این زمین باکیفیت را کنترل می‌کنند هم تبریک می‌گویم.

*زمین تمرین ما در مسجد سلیمان هم هیچ فرقی با زمین اصلی نداشت. به اهالی رسانه هم خسته نباشید می‌گویم. الان در مقابل رختکن نفت مسجد سلیمان بودم و با مهاجری صحبت می‌کردم. احساس کردم هر لحظه احتمال دارد اتفاق بدی برای او بیفتد. چندین بار پشت او زدم و برایش قرص آوردیم. گفتیم سرفه و آب غرغره کن. امیدوارم در سال جدید شرکت ملی نفت ایران و شرکت پخش و پالایش نفت کشور کاملاً و خیلی ویژه تدابیری برای این تیم بیندیشند زیرا 5-4 سال است هوادارانش حرص می‌خورند.

 *تیم ما همین است. شرایط ما و مسجد سلیمان نباید جوری باشد که روی گنج بخوابیم، اما هیچ چیز از این گنج به خودمان نرسد؛ البته جلساتی در تهران داشتیم و الان به اعضای تیم نفت هم گفتم ان‌شاءالله سال آینده وضعیت هر دو تیم بهتر می‌شود. البته در مارکت خیلی وضع مان خوب نمی‌شود، اما در این حد خوب می‌شود که وقتی بازیکن به مسجد سلیمان و آبادان می‌آید، پولش را به موقع می‌گیرد.

*تا زمانی که شهر ما و شما از روی سکو یکپارچه و همدل نباشند، اتفاق خوبی نمی‌افتد. اگر بازیکنی بترسد برای بازی کردن به آبادان و مسجد سلیمان بیاید، اتفاق خوبی نمی‌افتد و در بلند مدت به مشکل می‌خوریم. مثالش را دیده ام که در شهرهای مختلف بازیکن را ترساندند و دیگر نتوانست برای آن شهر بازی کند. دو تیم امشب بهترین نمایش خود را گذاشتند و از بچه‌ها خیلی راضی هستم.

ادامه دارد ...



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *