داوری: امیدوارم بتوانیم تصمیمات درستی برای بسکتبال بگیریم/ فرصتی برای پرداختن به حواشی نداریم

11:26 - 04 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۳۹۶۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: با عرقی که به این رشته دارم امیدوارم در کنار اصحاب رسانه بتوانیم تصمیمات درستی برای بسکتبال بگیریم.

خبرگزاری میزان - مراسم معارفه و نشست خبری سعید ارمغانی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال، صبح امروز (چهارشنبه) ۴ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.

در این نشست جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال به همراه سعید ارمغانی و حامد حدادی سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

داوری در ابتدای این نشست ضمن تشکر از زحمات رئیس قبلی فدراسیون و کادر پیشین تیم ملی بسکتبال، گفت: امیدوارم بتوانیم اتفاقات زیبایی را با مجموعه جدید در بسکتبال رقم بزنیم. با عرقی که به این رشته دارم امیدوارم در کنار اصحاب رسانه بتوانیم تصمیمات درستی برای بسکتبال بگیریم. افتخار این را داشتم که به عنوان بازیکن هم در خدمت ارمغانی بوده‌ام.

وی افزود: انتخابات و حواشی قبل از آن تمام شده و واقعا آنقدر حجم کاری بالاست که فرصتی برای پرداختن به این مسائل نداریم. همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا مدت طولانی تقریبا ورزش تعطیل بود و بنابراین باید با سرعت بیشتری کارها را انجام دهیم. مجموعه ما نیاز به حمایت رسانه‌ای دارد و منظورم این نیست که انتقادپذیر نیستیم و پذیرای انتقادات مثبت هستیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد قرارداد ارمغانی گفت: قرارداد ارمغانی تا پایان اسفند ماه و پنجره انتخابی است و در صورت صعود به جام‌جهانی تمدید خواهد شد.

وی درباره کادرمدیریتی تیم ملی عنوان کرد: هر تیم سرپرستش اهمیت و تاثیر زیادی خواهد داشت. یکی از علل حواشی اخیر، سرپرستی تیم ملی بوده چرا که سرپرست مسائل داخلی را برعهده دارد. شجاع‌پور محبوب و شناخته‌شده است و می‌دانستم سنش بالاست که نفر اجرایی برایش درنظر گرفتیم. اتفاقات رخ داده قبل را نمی‌شود کتمان کرد، اما اعتقاد داشتیم فردی با شخصیت و توانایی بالا باید در این سمت حساس تیم ملی باشد. وقتی شجاع‌پور قبول زحمت نکرد، کلاه‌سنگنانی را به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب کردیم. در این تیم نیاز به وحدت داریم و تیم را باید درست پرورش بدهیم.

داوری درخصوص مشکلات مالی فدراسیون بسکتبال افزود: مشکلات مالی برای همه فدراسیون‌ها وجود دارد و نگرانی از این بابت نداریم. در مورد قرارداد ارمغانی هم باید بگویم که این قراراد دو تکه است و در دو برهه تمدید خواهد شد. قراراداد با مربی صرب هم ارزی است و در غیر اینصورت کار غیرقانونی می‌شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: در بحث مدیریت اصلا دوستی و رفاقت را دخیل نمی‌کنم زیرا اول خدا برایم مهم است و سپس تعهدی که خودم دارم. مهدی کامرانی از اسطوره‌های بسکتبال ایران است و باید بابت تلاش‌هایی که انجام داده از وی تقدیر کرد. کامرانی فردی بسیار مستعد است و من در ابتدا با او راجع به تیم ملی صحبت کردم. من به کامرانی پیشنهاد دادم که بهتر است به عنوان مشاور در کنار ما حضور داشته باشد و دیگر در تیم ملی حاضر نشود. به نظرم این اقدام درستی بود و اخیرا در جلسه‌ای که داشتیم کاملا وی از این موضوع رضایت داشت.

داوری افزود: مشکلات مالی برای همه فدراسیون ها وجود دارد و نگرانی از این بابت نداریم. در مورد قرارداد ارمغانی هم باید بگویم که این قراراد دو تکه است و در دو برهه تمدید خواهد شد. قراراداد با مربی صرب هم ارزی است و در غیر اینصورت کار غیرقانونی می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *