شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس با شلیک نظامیان صهیونیست

9:13 - 04 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۳۶۶۲
در درگیری‌های شرق نابلس تا این لحظه یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۵ نفر دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری میزان - منابع فلسطینی اعلام کردند که یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی به اسم «غیث یامن»، که در درگیری‌های شرق نابلس از ناحیه سر به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارد شده به شهادت رسید.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌های شرق نابلس تا این لحظه یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۵ نفر دیگر زخمی شدند که حال دست کم یکی از مجروحان وخیم است.

درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی در نابلس در ساعات گذشته به صورت مسلحانه ادامه داشته است.

حمله به خودروی نزدیکان یک عضو کنست در شهرک «حواره»

برخی منابع از حمله به خودروی یکی از نزدیکان «اوریت ستریک»، عضو کنست رژیم صهیونیستی در شهرک «حواره» خبر دادند.

به گفته منابع صهیونیستی، در این حمله ۴ صهیونیست‌ از جمله دو نفر از نزدیکان «ستریک» زخمی شدند.

درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان اشغالگر در حوالی «جنین»

منابع فلسطینی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان اشغالگر صهیونیستی در شهرک «پیر الپاشا» در مجاورت جنین خبر دادند.

سی‌ان‌ان: ابوعاقله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیده است

شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد که مدارکی جمع‌آوری کرده که ثابت می‌کند «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیده است.

این شبکه عنوان کرد که این مدارک نشان می‌دهد که لحظاتی قبل از شهادت ابوعاقله، نه فرد مسلحی آنجا بوده و نه اصلا درگیری مسلحانه اتفاق افتاده است.

سی‌ان‌ان بیان کرد که اثرات گلوله‌های نظامیان صهیونیستی روی درختی که ابوعاقله پشت آن پناه گرفته بود، حاکی از آن است که نظامیان صهیونیست عمدا و به قصد قتل به سمت او تیراندازی کردند.

این شبکه افزود که تحقیقات ما نشان می‌دهد نظامی صهیونیستی که به سمت ابوعاقله تیراندازی کرده، ۱۷۷ الی ۱۹۷ متر از محل شهادت او فاصله داشته است.

بیانیه گروهان‌های قدس در مورد درگیری مسلحانه با صهیونیست‌ها در نابلس

گروهان‌های قدس، «گردان نابلس»، طی بیانیه‌ای مسئولیت درگیری مسلحانه با نظامیان اشغالگر صهیونیستی در شرق نابلس را بر عهده گرفت.

در این بیانیه آمده است که چهار نفر از مجاهدان این گردان‌ها در یک اقدام جهادی مبارک، در نزدیکی مقبره حضرت یوسف (ع) در شرق نابلس در کمین نظامیان اشغالگر صهیونیست نشسته و از فاصله بسیار نزدیک آن‌ها را هدف آتش سنگین قرار دادند که طی آن شماری از نیروهای دشمن زخمی شدند و هر ۴ مجاهد به سلامت از این منطقه عقب‌نشینی کردند.

این بیانیه می‌افزاید «ما در گروهان‌های قدس، گردان نابلس، ضمن اعلام آغاز اقدام جهادی مبارک خود، با خداوند عهد می‌بندیم که حافظ خون پاک شهدا باشیم و راه جهاد و مقاومت را ادامه دهیم و نیروهای پیروزمند ما همچنان در کمین این رژیم اشغالگر خواهند نشست.»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *