رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فیاضی: والیبالبیست دوپینگی از پیکان نیست/ پاسور شهداب در مظان اتهام

11:49 - 03 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۲۲۰۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
به گفته بازیکن تیم پیکان، والیبالیست دوپینگی که اخیرا خبر آن اعلام شده عضو باشگاه پیکان نیست.

خبرگزاری میزان - روز جمعه هفته گذشته رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا با قهرمانی تیم پیکان خاتمه پیدا کرد. در این مسابقات تیم سانتوری ژاپن عنوان دوم را به دست آورد و شهداب یزد در جایگاه سوم ایستاد.

پس از پایان این رقابت‌ها اخباری به گوش رسید مبنی بر اینکه تست دوپینگ یکی از ملی‌پوشان سابق تیم ملی والیبال که در این پیکارها هم حضور داشت در نمونه‌گیری A مثبت اعلام شده و فعلاً اجازه فعالیت در این رشته را ندارد.

در حالی که با توجه به نشانه‌های موجود نام 3-4 بازیکن سابق تیم ملی مانند پوریا فیاضی، حمزه زرینی، آرمین تشکری، مهدی مهدوی که در جام باشگاه‌های آسیا عضو تیم‌های پیکان و شهداب بودند در فضای مجازی دست به دست می‌شد، پوریا فیاضی در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی ضمن اعلام این خبر که بازیکن دوپینگی عضو باشگاه پیکان نیست، خاطرنشان کرد: دوپینگ و چنین مسائلی در جهان ورزش احتمال دارد که برای هر ورزشکار حرفه‌ای رخ دهد، پس نباید در شرایطی که فعلا جواب تست اولیه آمده به کسی تهمت زده شود، زیرا این موارد جزو حیم شخصی افراد است و نباید زود قضاوت کنیم.

فیاضی در پاسخ به این که آیا بازیکن دوپینگی از باشگاه پیکان بوده یا خیر؟ گفت: خیر این بازیکن عضو باشگاه پیکان نیست.

با این اظهارت فیاضی می‌توان اینگونه متوجه شد که وی در کنار زرینی و تشکری از اتهام دوپینگ مبرا هستند و شاید در این بین تنها نامی که با توجه به نشانه‌ها می‌تواند کاندیدای دوپینگ باشد، پاسور باتجربه تیم شهداب یزد است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *