رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سیدعباسی: بقا در لیگ برای شهرخودرو عملیات غیرممکن بود/ از بلاتکلیفی دیدار با پرسپولیس اذیت نمی‌شویم

11:06 - 03 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۲۱۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: خوش‌بین‌ترین افراد هم تصور می‌کردند که تکلیف شهرخودرو تا پایان نیم فصل اول یک‌سره شود. 

خبرگزاری میزان - سیدداود سیدعباسی، سرمربی تیم شهر خودرو مشهد در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در مورد حواشی پیرامون دیدار حساس با پرسپولیس از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*امسال خیلی در لیگ برتر سورپرایز شدیم اما با توجه به اتفاقاتی که برای تیم رخ داده است، از بلاتکلیفی دیدار امروز اذیت نمی‌شویم زیرا به این مسائل عادت داریم. من خارج از تهران هستم و وقتی از این شهر راه افتادم، تا 300-200 متر جلوتر راه نمی‌دیدم. در هر صورت منتظریم تکلیف کنند تا ببینیم باید چه کار کنیم. برنامه پیچیده‌ای نداریم که بخواهد به برنامه تیم آسیبی وارد شود. هر دستوری بدهند همان را انجام می‌دهیم. 

*از روزی که من آمدم، فکر نمی‌کنم حتی یک روز هم این تیم شرایط باثباتی داشته باشد. وضعیت ما قابل گفتن نیست و اظهار من الشمس است. از روز اولی که به این تیم آمدیم شرایط سخت بوده و شاید در ابتدای کار، وضعیت 20 برابر سخت‌تر از الان بود اما به بچه‌ها گفتیم فارغ از هرگونه اتفاقی، وارد بازی‌ها شوند.

*باید از بازیکنانم تشکر کنم زیرا خیلی کار و تلاش کردند. حتی خوش‌بین‌ترین افراد هم تصور می‌کردند با توجه به امتیازات، اتفاقات رخ داده و بازی‌هایی که پیش رو داشتیم، تکلیف شهرخودرو تا پایان نیم فصل اول یکسره شود. 

*از عملکرد بازیکنانم دفاع می‌کنم زیرا بی‌نهایت تلاش کردند. همین الان که دو هفته به پایان فصل به بقا امید داریم، نشان می‌دهد بچه‌ها واقعلا تلاش کرده اند زیرا چهار هفته مانده به پایان فصل همه می‌گفتند سقوط شهرخودرو قطعی شده است. تنها ناراحتی من این است که بازیکنان ما از لحاظ کسب امتیاز به حق شان نرسیدند.

*از روز اول هیچ فشاری روی بچه‌های ما نبود زیرا بقا در لیگ برتر عملیات غیرممکن بود اما در هر بازی با تمام توان درون زمین می‌رویم و تلاش می‌کنیم. نتیجه را خدا تعیین می‌کند اما قبل از هر بازی به بچه‌ها می‌گویم به شکلی کار کنید که با وجدان قضاوت شوید. سایر مسائل را به اهل فن و قضاوت مردم بسپارید.  اکنون برای بقا در لیگ برتر باید هزار اتفاق بیفتد اما انسان به امید زنده است. بازیکنان ما هم مانند قبل همه تلاش خود را می‌کنند و کورسوی امیدی هم داریم. 

*سرمربی شهرخودرو  درباره اینکه در صورت قطعی شدن سقوط این تیم چه افرادی را عامل این اتفاق می‌داند، اظهار داشت: گر حکم دهند که مست گیرند، در شهر هر آنکه هست گیرند. فقط باید همین را بگویم.

*روزی که به این تیم آمدم نصف بیشتر بازیکنان را نمی‌شناختم. بازی‌ها هم در نیم فصل اول هم هر چهار روز یک بار برگزار می‌شد و طول کشید از این تیم شناخت به دست بیاورم. 5-4 بازیکن هم مصدوم شدند و بازگشت آنها زمان برد. روزی که به شهرخودرو آمدم خیلی‌ها از این تیم قطع امید کرده بودند و به من گفتند چرا رفتی؟

*بچه‌ها واقعا پای کار ایستادند و تلاش کردند. اگر بخواهم از اتفاقاتی که امسال افتاد و خیلی از آن‌ها هم بیرون نیامد بگویم، قصه هفتصد من مثنوی می‌شود اما همین که دو هفته مانده به پایان لیگ همچنان امید داریم، نشان می‌دهد عملکرد بچه‌های ما خوب بوده است. در شش هفته اخیر در سه بازی مستحق برد با اختلاف 3-2 گل بودیم، اما به حق خود نرسیدیم. امسال فوتبال روی خوش به ما نشان نداد و تمام حواشی علیه شهرخودرو بود.

*اکنون هم تلاش می‌کنیم در این دو دیدار بازی خوبی انجام بدهیم اما شاید خدا به ما نظر کرد. هیچ چیزی دور از دسترس نیست. به شانس باور داریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *