مراسم تشییع شهید مدافع حرم سردار صیاد خدایی برگزار شد

9:52 - 03 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۱۸۸۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
مراسم تشییع مدافع سرفراز حرم سردار شهید صیاد خدایی صبح امروز سه شنبه سوم خرداد ماه برگزار شد.

 خبرگزاری میزان - مراسم تشییع شهید مدافع حرم سردار صیاد خدایی از ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه سوم خرداد ماه، از میدان امام حسین علیه السلام در مسیر خیابان ۱۷ شهریور به سمت میدان شهدا برگزار شد.

عصر روز یکشنبه در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شهر تهران ، مدافع حرم "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

پس از این ترور رئیس جمهور با عرض تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ صیاد خدایی به خانواده معظم ایشان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی که در میدان از نیرو‌های مدافع حریم و حرم شکست خوردند، می‌خواهند به این شکل استیصال خودشان را نشان دهند. پیگیری جدی این موضوع از سوی مسئولین امنیتی مورد تأکید بنده است و تردید ندارم که انتقام خون پاک این شهید بزرگوار از جنایتکاران حتمی است.

دادستان کل کشور نیز با صدور پیامی ترور ناجوانمردانه پاسدار شهید حسن صیاد خدایی را تسلیت گفت و بر شناسایی و برخورد قاطعانه با عامل یا عاملان این جنایت و حامیان آنها در منطقه به صورت ویژه تاکید کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: انتقام خون این عزیزان سخت خواهد بود و انتقام خون وی گرفته خواهد شد هیچ عمل شرورانه دشمن بدون پاسخ نخواهد بود و دشمن را در آرزویهایش منجمد می‌کنیم.

سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی»، سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح نیز در واکنش به این ترور از بررسی ابعاد این ترور خبر داد و گفت: نیرو‌های امنیتی کشور این موضوع را دنبال می‌کنند؛ نتیجه بررسی‌ها هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *