خط دفاع اسپانیا شکننده است/ باید مثل پرتغال بازی کنیم

15:07 - 27 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۸۱۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر تیم ملی می‌خواهد جلوی اسپانیا حداقل امتیاز را کسب کند کی‌روش باید بهترین بازیکنانش را در زمین ارنج کند.
خط دفاع اسپانیا شکننده است/ باید مثل پرتغال بازی کنیممحمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با دیدار دوم تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی اسپانیا اظهار داشت: بازی اسپانیا و پرتغال را کامل تماشا کردم و فکر می‌کنم قوی‌ترین تیم گروه B، اسپانیا است. این تیم هم در کار تیمی هم در کار فردی بسیار عالی هستند. اسپانیا دو بازیکن تکنیکی و محوری به نام‌های سیلوا و ایسکو دارد که در بازی با پرتغال از بهترین‌های زمین بودند و اگر ما می‌خواهیم جلوی اسپانیا حداقل نتیجه را کسب کنیم، باید دفاعی بازی کنیم.

وی ادامه داد: ما در بازی مقابل اسپانیا باید پرسینگ تیمی را در یک سوم دفاعی تیم خودمان انجام دهیم و بازیکنان هم دقت کنند مقابل این تیم خطایی پشت محوطه جریمه یا کناره‌ها انجام ندهیم، چون آنها تبحر خاصی در ضربات کرنر و ضربات ایستگاهی دارند.

کلهر در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توانیم مقابل اسپانیا امتیاز کسب کنیم و آیا به این امر مهم می‌توانیم دست پیدا کنیم، عنوان کرد: اگر تیم ملی می‌خواهد مقابل اسپانیا حداقل امتیاز را کسب کند کی‌روش باید بهترین بازیکنانش را در زمین ارنج کند. در بازی با مراکش کی‌روش به بازیکنانی بازی داد که از نظر تاکتیکی قوی و موثر بودند و ابراهیمی هم با دوندگی و تکنیکی که داشت خیلی موثر بازی کرد.

وی گفت: در بازی مقابل اسپانیا ما باید سردار آزمون را در نوک حمله قرار دهیم، چون این بازیکن یک گلزن قهار است و برای اینکه سردار را در موقعیت گلزنی قرار بدهیم باید انتقال بازی را از دفاع به حمله به خوبی انجام دهیم و در موج دوم حمله بازیکنان دیگر باید به سردار اضافه بشوند، چون همانطور که در بازی با مراکش دیدید در بعضی دقایق سردار در نوک حمله بود و نمی‌دانست تنهایی کاری انجام دهد.

کلهر در پایان صحبت‌های خاطرنشان کرد: برای تیم ملی ایران در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم دوباره بازیکنان تیم ملی با تلاش و کوشش فراوان بتوانند دل مردم ایران را شاد کنند، چون بازیکنان باید بدانند که دل همه مردم ایران با آنها است و ان شاءالله در بازی با اسپانیا دوباره فوتبال روی خوشش را به ما نشان دهد و بتوانیم مقابل این تیم قدرتمند امتیاز کسب کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *