حمایت تمام قد ستاره سابق صربستان از سرمربی این کشور

15:43 - 27 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۸۰۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن اسبق تیم استون ویلا و زاراگوزا مشتاقانه منتظر بازی امروز صربستان-کاستاریکلا است و در عین حال از عملکرد سرمربی این تیم حمایت می­کند.

حمایت تمام قد ستاره سابق صربستان از سرمربی این کشوربه گزارش گروه ورزشی ، ساوو میلوسویچ پیشکسوت فوتبال صربستان بسیار خوشحال است که تیم ملی کشورش پس از غیبت هشت ساله در میان تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی حضور دارد؛ اما این نکته را یادآور شد که این تیم برای رسیدن به مرحله حذفی مسیر سختی را پیش رو دارد.

میلوسویچ درباره گروه صربستان در جام جهانی چنین می­گوید: «ما در گروه سختی قرار داریم؛ با برزیلی همگروه هستیم که تیمی بسیار قدرتمند و باکیفیت است. دو تیم دیگر گروه ما هم تیمی سخت هستند. سوییس تیمی باتجربه است. تیم کاستاریکا هم همچون تیم‌­های دیگر آمریکای جنوبی نکات فنی بسیاری را برای نمایش از خود دارد و به راحتی نمیتوان این تیم را شکست داد.»

او در ادامه می­‎گوید: «این گروه به طور حتم برای ما گروه آسانی نخواهد بود اما معتقدم که ما استعدادهای خوبی در تیم داریم که به وسیله آنها می­‎توانیم به نتیجه گیری امیدوار باشیم. اگرچه هیچ تضمینی در فوتبال وجود ندارد اما ما باید امیدوارانه در هرمسابقه ظاهر شویم. بسیاری معتقد هستند که سرمربی تیم ملی صربستان تازه کار است و تا به حال ترجمه جام جهانی نداشته و ممکن است که همین امر باعث شود تا نتیجه لازم را در جام جهانی کسب نکند. با این وجود من به هموطنان صربستانی خود می گویم که به این مربی ایمان داشته باشید تا بتواند بهترین نتایج را در جام جهانی کسب کند.

وی افزود: ملادن کراستاژیچ در دوران فوتبالی خود بازیکن باکیفیت و فوق العاده ای بود که تجربه حضور در جام جهانی را هم دارد. اما به عنوان سرمربی تازه کار است. شاید این ایده آل نباشد چون تجربه لازم را در جایگاه سرمربی یک تیم ندارد اما درحال حاضر تنها کاری که ما می توانیم انجام دهیم باور کردن به اوست. چون او استعداد فراوانی در فوتبال دارد. او کشور ما و تمام بازیکنان را بخوبی می­شناسد و بازیکنان برای او احترام زیادی قائل هستند و این نکته بسیار مثبتی است که می­تواند بر روی عملکرد مثبت او هم تاثیر بگذارد.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *