رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور: بیش از 70 دیدار مردمی توسط مسئولان قضایی مرکز توسعه حل‌ اختلاف در ماه مبارک رمضان انجام شد

8:23 - 16 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۰۴۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور، گفت: بیش از 70 دیدار مردمی توسط رئیس و مسئولان قضایی مرکز توسعه در ماه مبارک رمضان سال‌جاری در مساجد شهر تهران انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با میزان دیدار مردمی مسئولان قضایی مرکز توسعه حل اختلاف کشور، اظهار کرد: در راستای تحقق دستور رئیس دستگاه قضا مبنی بر کاهش فاصله مردم با مسئولان قضایی به جهت بررسی و رفع مشکلات آن ها مرکز توسعه حل اختلاف پذیرای تمامی مردمی که نیاز به حضور در مرکز توسعه حل اختلاف دارند، است.

وی افزود: در مرکز توسعه حل اختلاف کشور دیدارهای مردمی؛ با قضات در طول هفته، در اداره کل بازرسی به صورت روزانه و توسط رئیس مرکز نیز در هر هفته یک روز به صورت مستقیم به جهت بررسی و رفع مشکلات و رسیدگی به شکایات آن ها صورت می گیرد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور، بیان کرد: در راستای توسعه دیدارهای مردمی به صورت چهره به چهره در ماه مبارک رمضان سال‌جاری رئیس و مسئولان مرکز توسعه حل اختلاف کشور بدون تعیین وقت و اعلام قبلی در مساجد مهم شهر تهران از جمله «مسجد جامع حضرت زهرا (س)» حضور پیدا کردند و بیش از 70 دیدار مردمی صورت گرفت که این برنامه همچنان استمرار خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی در ادامه با اشاره به افزایش چشمگیر حضور مردم با اطلاع از حضور مسئولان قضایی در مساجد، عنوان‌کرد: با حضور در هر مسجد ارایه مشاوره و راهنمایی به حدود 15 مراجعه کننده دارای پرونده در شوراهای حل اختلاف صورت می‌گرفت و در برخی موارد نیز در صورت لزوم مشکلات مراجعان بلافاصله پیگیری می‌شد.

بیشتر بخوانید:

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف از شورای حل اختلاف آق قلا بازدید کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *