رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور طارمی در جمع بهترین بازیکنان لیگ برتر پرتغال

11:38 - 02 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۰۱۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم ایرانی گلزن و گلساز پورتو در جمع بهترین بازیکنان لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - سایت «گل پوینت» پرتغال با بسته شدن پرونده فصل 2021-2022 لیگ این کشور لیستی از 33 بازیکن برتر فصل را در غالب تیم منتخب منتشر کرد که مهدی طارمی، مهاجم ایرانی گلزن و گلساز پورتو در جمع بهترین بازیکنان لیگ برتر پرتغال از نگاه این سایت تحلیلی فوتبال این کشور دیده می‌شود.

طارمی در این فصل در ۴۸ بازی در تمامی رقابت‌ها، برای پورتو ۲۶ گل زد و 16 پاس گل داد. این بهترین عملکرد دوران باشگاهی طارمی بوده است. او توانست با دو گل در دیدار برابر توندلا رکورد ۲۴ گل خود برای پرسپولیس در یک فصل را بشکند و بهترین عملکرد خود را ثبت کند.

این رسانه پرتغالی تیم منتخبی معرفی کرد و برای هر پست 3 بازیکن برتر را انتخاب کرد که طارمی ستاره تیم ملی کشورمان  و عضو باشگاه پورتو با درخشش در این فصل در میان ستاره های برتر ایستاد.


این رسانه پرتغالی درباره مهاجم تیم ملی کشورمان نوشت: مهدی طارمی (پورتو)  با امتیاز (6.83) – مهاجم ایرانی پورتو در خط حمله سفید و آبی ها به نوعی «مرد هفت ستاره» بود که در پست مهاجم، وینگر چپ و مهاجم دوم قرار گرفت و در زمین خیلی به کارهای تدافعی کمک کرد و با میانگین عملکرد عالی در میان 33 ستاره قرار گرفت.
مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل برای پورتو عملکردی درخشان داشت و در رقابت های مختلف 26 گل به ثمر رساند و 16 پاس گل داد که رکوردی بی نظیر به شمار می آید.

نتهای پیام/


برچسب ها: مهدی طارمی پورتو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *