رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تمجید رسانه پرتغالی از ستاره ایرانی؛ طارمی چگونه محبوب پرتغالی‌ها شد؟

9:47 - 02 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۷۹۸۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رسانه پرتغالی بعد از درخشش مهدی طارمی در فینال جام حذفی و کسب عنوان قهرمانی در گزارشی به تمجید از ستاره ایرانی پورتو پرداخت.

خبرگزاری میزان - پورتو با گلزنی‌های بی شمار مهدی طارمی در لیگ برتر پرتغال دو هفته قبل قهرمان شد و شب گذشته نیز در جام حذفی با دبل ستاره ایرانی‌اش بار دیگر قهرمانی را جشن گرفت.

در همین رابطه سایت «channelnewsasia» پرتغال به تمجید از ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو پرداخت و نوشت: مهدی طارمی بار دیگر ناجی پورتو شد و موفق شد با دبل برای پورتو در فینال جام حذفی قهرمانی را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

این بازیکن ایرانی در فصل جاری فوق العاده ظاهر شد و در قهرمانی پورتو در لیگ نقشی پررنگ داشت. طارمی با درخشش بی نظیر خود در فصل گذشته دو جام قهرمانی را به پورتو تقدیم کرد.

مهاجم ملی پوش کشورمان بعد درخشش در بازی شب گذشته مقابل توندلا و دبل کردن برای پورتو جایزه بهترین بازیکن زمین را هم کسب کرد.

*واکنش طارمی به دبل قهرمانی با پورتو

طارمی بعد از کسب از دومین جام قهرمانی اش با پورتو، گفت: از اینکه بردیم خوشحالم. خوشحالم که گل زدم و بازی را بردیم. خیلی خوب بازی کردیم و سخت برای آن جنگیدیم. در طول فصل سخت کار کردیم تا قهرمان شویم و برنده شویم. خدایا ما موفق شدیم هر دو جام قهرمانی را ببریم.

انتهای پیام/


برچسب ها: مهدی طارمی پورتو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *