واکنش مهدوی‌کیا به حضور در پرسپولیس و بدقولی منصوریان و مجیدی

21:17 - 31 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۷۷۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: در حال حاضر اولویت چیز دیگر و در جای دیگری است.

خبرگزاری میزان - مهدی مهدوی‌کیا ، سرمربی تیم فوتبال امید پیش از سفر به عراق برای انجام دو بازی دوستانه در جمع خبرنگاران اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*با توجه به اینکه دروازه‌بانی که مدنظرمان بود را باشگاه به تیم امید نداد دروازه‌بانی دیگری را جایگزین کردیم زیرا می‌خواستیم قبل از بازی‌های رسمی در بازی‌های دوستانه بازیکنان را مورد ارزیابی قرار بدهیم.

*مسائل مالی کادر فنی و نحوه آماده‌سازی تیم امید؟ ان‌شاءالله بعداً درباره این مسائل صحبت می‌کنیم، اما اگر بخواهیم واقع‌بینانه صحبت کنیم از حریفان‌مان در این زمینه خیلی عقب‌تر هستیم. در حال حاضر اولویت جای دیگر و چیز دیگری است. ما هم با تمام توان در این مسابقات شرکت می‌کنیم. با توجه به اینکه من و کادر فنی به این بازیکنان اعتقاد ویژه‌ای داریم، امیدوارم با دست پر از مسابقات آسیایی برگردیم. با اینکه ما با تیم جوانی به این مسابقات می‌رویم و دو سال از دیگر تیم‌ها جوان‌تر هستیم اما می‌رویم که نتایج خوبی رقم بزنیم من به آینده این تیم امیدوارم.

*ناراحتی از تدارک نامناسب تیم امید؟ مشکل خاصی نیست اما اگر بخواهیم خودمان را با رقبایی که می‌خواهیم با آنها بازی کنیم خیلی عقب‌تر هستیم ولی تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم تا با استعدادهایی که داریم و توانمندی این بازیکنان همه چیز خوب پیش برود.

*حضور در پرسپولیس؟ بعضی وقت‌ها صحبت‌هایی مطرح می‌شود که باعث تعجبم است. من به تیم امید تعهد و علاقه داریم و با تمام توان در این تیم کار می‌کنم. در ماه گذشته هم کم و کسری‌ها زیاد بوده اما اعتقاد زیادی به این جوانان دارم. دوست دارم که با این تیم موفقیت به دست بیاورم. آدمی نیستم که نیمه کاره تیمی را رها کنم چون به این تیم خیلی امیدوارم. از روز اول که کارم را شروع کردم هدفم این بوده که کار بزرگی انجام بدهیم. امیدوارم شرایط بهتر شود ولی در صحبت‌های قبلی هم اشاره کردم امیدوارم با دست پر برگردیم.

*تیم ما تیم جوانی است و از نظر امکاناتی و بازی تدارکاتی خیلی عقبیم اما باز هم تکرار می‌کنم این جوانان استحقاق این را دارند که کارهای بزرگ انجام بدهند ما هم در کنارشان هستیم با تمام توان.

*قول برای موفقیت؟ هیچ مربی نمی‌تواند وقتی در تورنمنتی شرکت می‌کند قول دهد تیمش قهرمان می‌شود. من که با یک تیمی که دو سال جوان‌تر از حریفان است به این مسابقات می‌روم. من تمام تبعات این را پذیرفته‌ام چون دارم به آینده نگاه می‌کنم ان‌شاءالله که با دست پر برگردیم.

*امید به صعود؟ من خیلی امیدوارم و با تمام توان می‌رویم تا نتایج خوبی رقم بزنیم. ما یکسری مشکلات داریم، بیشتر بازیکنان ما در لیگ بازی نمی‌کنند و در شرایط بازی نیستند و از نظر بدنی مشکل دارند. در تمرینات و تست‌هایی که گرفته‌ایم این مسائل را می‌بینیم اما من به آنها خیلی امیدوارم.

*عدم همکاری مجیدی و منصوریان برای حضور بازیکنان‌شان در تیم امید با وجود وعده قبلی؟ انتظار زیادی از کسی نداشتیم توافقاتی کرده بودیم و آن اتفاق نیفتاد. تلفنی با آنها صحبت کردیم و برای‌شان آرزوی موفقیت کردیم چون با همه تقریباً دوست و هم دوره‌ای هستیم. هیچ ایرادی نیست. اینجا تیم ملی است. باشگاه نیست که دست من بسته باشد بلافاصله نفرات را جایگزین می‌کنیم و هیچ ایرادی ندارد. امروز هم تلفنی صحبت کردیم و مشکلی نیست اینجا تیم ملی است و استعداد زیاد است.

*روز سه‌شنبه و جمعه دو بازی با تیم امید عراق داریم و بعد از آن هم راهی تاشکند می‌شویم تا در مسابقات نهایی قهرمانی زیر 23 سال آسیا حاضر شویم.

*همکاری باشگاه‌ها با تیم امید؟ تقریباً بیشتر بازیکنان را به خدمت گرفته‌ایم. باشگاه نفت مسجدسلیمان که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند با این باشگاه تعامل کردیم تا بعد از مسابقات بازیکنان‌شان را در اختیار تیم امید قرار بدهند.

*غیبت علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال؟ مشکل خاصی نبود. ما توافقی کرده بودیم که آن انجام نشد و نفرات دیگری جایگزین شدند. مشکلی خاصی نبود. 

*تأکید داشتیم بازیکنان ما قبل از بازی‌های رسمی در این دو بازی دوستانه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *