پویش ختم سوره یس موجبات آزادی 9 زندانی زن در ماه مبارک رمضان را فراهم کرد

14:36 - 31 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۷۱۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس هیئت امناء ستاد دیه کشور، گفت: شرکت ارتباطات سیار ایران با برپایی پویش «ختم سوره یس» در ماه مبارک رمضان زمینه آزادی 9 زندانی زن بدهکار در موضوعات جرایم غیرعمد را فراهم کرد.

خبرگزاری میزان - سید اسدالله جولایی اظهارکرد: اپراتور اول تلفن همراه، در ماه مبارک رمضان سال جاری با شعار ترویج فرهنگ اسلامی و با هدف آزادی حداکثری زندانیان زن سرپرست خانواده، پویش «ختم سوره یس» را کلید زد تا بواسطه این اقدام خیر مشترکان این شرکت در قالب پویش مردمی همیار ستاد دیه در امر آزادی زندانیان غیربزهکار باشند.

وی افزود: در این پویش مردمی که به مدت 30 روز مدیریت شد، مشترکان تلفن‌همراه می‌توانستند به صورت رایگان با شماره «۹۹۹۸» تماس گرفته و افزون بر سهیم شدن در ثواب ختم سوره «یس» در اجر بزرگ مساعدت از مستندان دربند نیز مشارکت کنند.

رئیس هیئت امناء ستاد دیه کشور اظهار کرد: با توجه به این که در طول اجرای این پویش بیش از یک میلیون و ۱۷۰ هزار تماس با مدت زمان ۳ میلیون و ۳۴۵ دقیقه شنیدن کلام وحی، به ثبت رسید، همراه اول در ازای این مشارکت جمعی، رقمی بیش از ۷ میلیارد ریال را از محل بودجه مسئولیت اجتماعی خود و از طریق ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند به مسئله آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داد.

جولایی، با اشاره به این که شرکت همراه اول برای تشویق مشترکان تلفن همراه برای مشارکت هر چه بیشتر در این پویش، وعده قرعه‌کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را داده بود، افزود: ۳۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش هر نفر ۵۰ میلیون ریال نیز برای برندگان به قید قرعه تدارک دیده شد که مراسم آن امروز (31 اردیبهشت ماه) برگزار شد.

وی ادامه با بیان این که کارکنان اپراتور همراه اول با هدف حمایت از بدهکاران غیربزهکار در آستانه نوروز سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز رقمی در حدود ۳ میلیاردو 500 میلیون ریال جمع آوری کردند، افزود: معادل همین رقم را نیز شرکت همراه اول تقبل کرد و در مجموع با رقم اهدایی بیش از ۷ میلیارد ریال زمینه آزادی 41 نفر از زندانیان تحت حمایت ستاد دیه کشور (شامل 31 نفر مرد و 10 نفر) فراهم شد.

بیشتر بخوانید:

۷۴۷ نفر زندانی استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ با کمک ستاد دیه آزاد شدند/کمک ۲ هزارو ۷۷۳ میلیون ریالی به خانواده زندانیان

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *