رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری زنجان: قضات با بررسی وضعیت پرونده‌ها به امور زندانیان توجه کنند

13:47 - 31 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۶۹۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: قضات به زندان و امور زندانیان با بررسی وضعیت پرونده‎ ها و مشکلات زندان توجه کنند.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه ماده 27 ساماندهی زندانیان استان که به میزبانی زندان مرکزی زنجان برگزار شد، اظهارکرد: قضات به زندان و امور زندانیان با بررسی وضعیت پرونده‎ها و مشکلات زندان توجه کنند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با قدردانی از تلاش‌های اعضا و مدیر کل زندان‌های استان بیان کرد: اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه در همه سازمان‌های تابعه قوه قضاییه با جدیت و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده دستورکار قرار گیرد وبنا بر این اجرای این سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی در حوزه زندان و زندانیان با جدیت دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به اینکه انجام دادرسی الکترونیکی محاکم با زندانیان در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه که یک اقدام بسیار خوب و ارشمند است، گفت: برای این امر مسئله ایجاد زیرساخت‌ها بسیار مهم است خوشبختانه در استان این زیر ساخت‌ها فراهم شده که انتظار داریم قضات برای دادرسی از این سیستم نوین استفاده کنند .

وی ادامه داد: حضور مرتب و منظم قضات در زندان‌های استان برای بررسی مشکلات زندانیان و زندان در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها بسیار موثر است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در ادامه بر تعیین و تکلیف متهمان تحت قرار تأکید کرد و گفت :حوزه‌های قضایی به محل سکونت متهمان برای تحمل حبس توجه ویژه کنند تا با این اقدام از بروز برخی مشکلات و آسیب‌ها برای خانواده زندانیان جلوگیری شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *