رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عطابخش: اکبری قطعاً مربی پیکان خواهد ماند/ 2 ماه بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم

11:42 - 31 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۶۵۹۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: خوشحالم که صدمین روز کاری‌ام با قهرمانی در رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا همراه شد و این جام را به امام رضا (ع) تقدیم می‌کنیم.

امیر عطابخش در گفت‌وگو با میزان، درباره قهرمانی تیم والیبال پیکان در رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا که با شکست سانتوری ژاپن رقم خورد، اظهار داشت: این قهرمانی را به مردم ایران و والیبال دوستان تبریک می‌گویم و خیلی خوشحالم که این جام در حضور تیم هماهنگ و منسجم ژاپنی در ایران ماند. در ادوار قبلی جام باشگاه‌های آسیا در این حد پرشور و با حضور ستاره‌های والیبال جهان نبود، اما چون حس کرده بودیم که تیم ژاپنی و سایر رقبا با برنامه‌ریزی و جذب بازیکنان سرشناس پا به این مسابقات خواهند گذاشت، تمام تلاش خود را کردیم تا با بهترین نفرات وارد رقابت‌ها شویم.

وی افزود: برخلاف نظر برخی کارشناسان که معتقد بودند تیم‌های ایرانی به راحتی قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا می‌شوند، اما دیدیم که تیم سانتوری با هماهنگی بسیار خوب و در اختیار داشتن بازیکنانی مانند موزرسکی توانست شهداب یزد که قهرمان ایران شده بود و شایستگی حضور در فینال را داشت را از پیش رو بردارد و حتی در فینال 2 ست از ما گرفت و واقعاً شرایط سخت شده بود. تیم ژاپنی فقط برای قهرمانی به ایران آمده بود، اما خدا را شکر که یک قهرمانی دیگر به ویترین افتخارات باشگاه پیکان اضافه شد.

مدیرعامل باشگاه پیکان با اشاره به هشتمین قهرمانی تیم والیبال پیکان در جام باشگاه‌های آسیا، تصریح کرد: این جام هشتم تیم پیکان بود و با تصمیم هیئت مدیره باشگاه این جام را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم می‌کنیم. هیچ تیم ورزشی از ایران تاکنون موفق به کسب 8 جام در رقابت‌های آسیایی در تمام رشته‌ها نشده و خوشحالیم که باشگاه پیکان به این افتخار نایل شد.

عطابخش در مورد بایگانی کردن پیراهن شماره 4 باشگاه پیکان به نام سعید معروف، گفت: معروف با اینکه قرار بود پس از اتمام قراردادش با تیم فنرباغچه به استراحت برود، اما پس از تماسی که با وی داشتم حرف من را زمین نزد و به عشق این مردم به ایران آمد. لقب اسطوره بی‌تکرار در مورد معروف گزاف نیست و خدا را شکر که در سالن 12 هزار نفری آزادی پیراهن شماره 4 پیکان را بایگانی می‌کنیم تا ان‌شالله در کسوتی دیگر او را در باشگاه پیکان ببینیم زیرا پیکان خانه معروف است.

وی درباره وضعیت ادامه همکاری با پیمان اکبری، گفت: قطعا پیمان اکبری با ما خواهد ماند. روز اول فروردین ماه جلسه‌ای با وی در مورد جام باشگاه‌های آسیا داشتیم و واقعا 2 ماه بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم. با برنامه‌ریزی که برای فصل آتی داریم با همین روند ادامه خواهیم داد.

عطابخش در پایان خاطرنشان کرد: صدمین روز کاری من در باشگاه پیکان بود و در این مدت 100 روزه نایب قهرمانی در لیگ برتر والیبال، قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان، قهرمانی در لیگ فوتوالی و چندین قهرمانی در رده‌های پایه فوتبال برای باشگاه بزرگ پیکان کسب شد. خوشحالم که صدمین روز کاری‌ام با قهرمانی در رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا همراه شد و این قهرمانی را به امام رضا (ع) تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *