سیفی: ووشوی ایران از تعویق مسابقات بین‌المللی متضرر شد/ صبح تا شب منتظر خبر خوب هستیم

8:45 - 01 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۷۶۳۳۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کاپیتان تیم ملی ووشو گفت: آنقدر مسابقات ما لغو شده که صبح تا شب در خانه هستیم و فقط امیدواریم یک خبر خوب از راه برسد.

محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تمرینی این روزهای خود، اظهار داشت: همان روزی که خبر لغو بازی‌های آسیایی آمد، اردو تعطیل شد و منتظر اعلام زمان جدید بازی‌های هانگژو هستم تا برنامه‌های خود را پیگیری کنم. فعلاً در خانه هستم و استراحت می‌کنم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی افزود: امسال 4 مسابقه بین‌المللی پیش‌روی ووشوی ایران بود که 3 رویدادی که در چین بود لغو شد و برخلاف اینکه فکر می‌کردیم تقویم شلوغی داشته باشیم، عملاً خبری از رقابت‌های بین‌المللی نیست. ووشوی ایران از این اتفاقات متضرر می‌شود، اما این اتفاقات تقصیر ما نیست.

قهرمان پرافتخار ووشو در ادامه گفت: فدراسیون چاره ای ندارد جز برگزاری مسابقات داخلی و فکر می‌کنم لیگ برتر و مسابقات جنگجویان را در پیش داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال هم برای تیم دانشگاه آزاد مبارزه می‌کند، عنوان کرد: یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم، اما باید از لحاظ مالی به توافق برسم تا برای تیمم مبارزه کنم. به هر حال ورزشکار برای اینکه روی فرم باشد نیاز به مسابقه دارد.

سیفی درباره اینکه برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا تا چه اندازه صحت دارد، خاطرنشان کرد: این مسابقات تنها در صورت موافقت فدراسیون آسیایی ووشو برگزار می‌شود و فعلا هیچ خبر جدیدی در این باره نیامده است. متأسفانه شرایط طوری است که صبح تا شب منتظریم یک خبر خوب بشنویم، اما فعلا خبری از مسابقات بین‌المللی نیست.

انتهای پیام/


برچسب ها: ووشو سیفی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *