رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حسینی: بازیکنان ما نتوانستند بازی را مدیریت کنند/ نکونام چون برده از داور راضی است

21:46 - 29 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۴۷۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در لحظات پایانی هر دو نیمه گل خوردیم و این نشان می‌دهد بازیکنان ما نتوانستند بازی را مدیریت کنند.

خبرگزاری میزان - سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار پیکان مقابل فولاد در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی بدی نبود. در نیمه اول تیم ما سنگین بود و نتوانستیم فشار بیاوریم. با این حال به حریف موقعیت ندادیم. در نیمه دوم کار را بهتر شروع کردیم و بازی را به تساوی کشاندیم اما روی جوانی و کم تجربگی آن‌ها گل دوم را خوردیم. فشردگی بازی‌ها تیم ما را دارد اذیت می‌کند. تلاش می‌کنیم در دو بازی آینده نتیجه بهتری کسب کنیم.

*در لحظات پایانی هر دو نیمه گل خوردیم و این نشان می‌دهد بازیکنان ما نتوانستند بازی را مدیریت کنند. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان‌مان زحمت‌شان را کشیدند. بازیکنان تعویضی فولاد گره را باز کرد. نیروهای پر رنگ‌تری داشتند و ما هم هزینه سازندگی‌مان را دادیم. ناامید نیستیم و کارمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم بتوانیم شرایط را برگردانیم.

*نکونام تیمش سه امتیاز را گرفت و خوشحال است. من دوست ندارم داوری را آنالیز کنم و اگر درباره داوری صحبت کنیم، بهانه می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: لیگ برتر پیکان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *