رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهاجری: روی یک اتفاق گل خوردیم/ امروز فرق امکانات و زیرساخت‌ها را دیدیم

22:42 - 29 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۴۷۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: هفته‌های آخر سخت است و تیم‌هایی به خط پایان می‌رسند که هم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند و هم امکانات.

خبرگزاری میزان - رضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار نفت مسجد سلیمان مقابل گل‌گهر در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

 *این برد را به گل‌گهر تبریک می‌گویم. امروز خوب نبودیم و شکی در آن نیست، اما باید دست تک تک این بازیکنان را بوسید، چون شرایط ریکاوری ما اصلا خوب نیست. امروز فرق امکانات و زیرساخت‌ها را دیدیم. اگر غیر از  این نتیجه شود باید شک کنیم.

*هیچ وقت نباید خوب را پایین بیاوریم و خودمان را بالا بکشیم. نفت باید بالا بیاید. ما با گل گهر و مس و سپاهان در حال جدال هستیم. امروز واقعا دلم برای بچه‌ها سوخت.

*بر مبنای اتفاق یک گل خوردیم.  برگشتن به بازی در این شرایط سخت است. بازی را طور دیگری پیش بینی می کردیم و طور دیگری می‌خواستیم جلو ببریم، اما گل دقیقه یک یک مقدار تمرکز بچه های ما را به هم ریخت. خستگی هم یکی از دلایل بود.

*این باخت چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند. شب سختی را داشتیم و در دو بازی آینده سعی می‌کنیم سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

*هفته‌های آخر سخت است و تیم‌هایی به خط پایان می‌رسند که هم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند و هم امکانات. یک مسیری را باید با اتوبوس بیاییم که سخت می‌شود. باید ریکاوری جسمی و ذهنی کنیم و مقابل نفت تمام امتیازات را بگیریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *