منصوریان: تنها اتفاق عجیب گل نشدن توپ‌هایمان بود/ بخشی از شعارهای امروز هدایت شده بود

23:29 - 29 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۴۷۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی بسیار نزدیک و پایاپای بود و تفاوت دو تیم این بود که توپ ما وارد دروازه نشد و توپ تیم حریف گل شد.

خبرگزاری میزان - علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار صنعت نفت با مس رفسنجان در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*از شانس های خودمان خوب استفاده نکردیم اما از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم. تیم ما به خوبی حریف را تحت فشار گذاشت اما با بدشانسی همراه بودیم و دروازه بان حریف بهترین روزش بود و خیلی خوب گلری کرد.

*با همه بازیکنانمان بالا بازی کردیم اما دو گل خوردیم. در مجموع به بازیکنانم خسته نباشید می گویم زیرا تلاش خود را کردند، تلاشی که حتی می توانست باپیروزی همراه باشد. اگر بازیکنانم دقت می کردند و موقعیت های گل را هدر نمی دادند می توانستیم پیروز بازی باشیم.با

*خوشحالم که امروز هوادارانمان در ورزشگاه حضور داشتند، اما در مجموع از آن ها عذرخواهی می کنم زیرا در اولین حضور آن ها دوست داشتیم که شیرینی خوبی به آن ها بدهیم.

*تنها اتفاق عجیب امروز این بود که توپ های ما گل نشد. هواداران فوتبال آبادان باید مقداری منطقی تر به فوتبال نگاه کنند. آنچه که در اختیار داریم بر اساس آن خرید می کنیم. تیمی که بودجه آن معلوم است باید به اندازه پولمان خرید کنیم. باید صبر کنیم تا تیم مان شکل بگیرد. امروز هیچ ایراد تاکتیکی به تیم نمی گیرم زیرا از روی دو خطا گل خوردیم و سه چهار گل نزدیم.

*تا زمانی که آستانه تحمل هواداران درست نشود نه با من و نه هیچ مربی دیگری نمی توان خیلی مسیر رو به جلویی در خانه داشت. بخشی از شعارهای امروز در ورزشگاه هدایت شده بود. من ۲۵ سال استخوان خرد کرده استقلال هستم و اگر کسی الکی در جایگاه نام کسی را صدا بزند متوجه خواهم شد.

*همه دورها را زدم و خودم به صنعت نفت آبادان آمده ام. هرکسی که در صنعت نفت آبادان مربیگری می کند بازی خانگی را با استرس انجام می دهد. هواداران باید پشت تیم شان بایستند.

*همه باید تلاش کنیم که خوب باشیم تا اگر کسی جای منصوریان می نشیند واقعا خوب باشد و لیاقت داشته باشد.در سال های گذشته نشان داده شد که دوستی ها و روابط بر ضوابط حاکم است اما باید بدانیم که لیاقت این جمعیت بالا است.

*با تمام وجود عاشق فوتبال آبادان هستم و مردم این شهر را دوست دارم. همچنین باشگاه و هیات مدیره برای فصل بعد با من صحبت هایی انجام داده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *