رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طلوع‌کیان: باید قدر مدیرانی مانند داورزنی را بدانیم/ در توپ‌گیری و سرویس نیاز به هماهنگی داریم

23:14 - 28 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۴۱۹۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: به عنوان مربی اگر بازیکن بهتری بیرون زمین داشته باشم تعویض انجام می‌دهم.

خبرگزاری میزان - علیرضا طلوع‌کیان در نشست خبری پس از بازی تیم والیبال مقاومت شهداب یزد مقابل گاز جنوبی عراق صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی سنگینی داشتیم و همان‌طور که مربی حریف هم اشاره کرد از یک آنالیزور ایرانی با نام گلکار استفاده کرده بودند که بازی بازیکنان ایرانی ما را خوب تحلیل کرده بود. ما اشتباهات فردی زیادی داشتیم. در یک ست ده خطا و دو ست دیگر هر کدام هفت خطا که از حد نرمال ما بیشتر بود. طبق برنامه ریزی نباید بیش از 6 خطا داشته باشیم.

*گاز جنوب خوب بازی کرد ما هم بازیکنان خوبی داریم و به همین دلیل حریف انرژی خود را می گذارد تا پیروز میدان باشد. نگاه به نام حریف خوب نیست و باید بیشتر تلاش می‌کردیم اما به هر حال شهداب اولین بار است که در این رقابت‌ها حضور دارد و تا به حال خوب تلاش کرده است.

*ارزشمندترین سرمایه برای یک مربی بازیکنان آن است و من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم که خوب حرف گوش می‌دهند، تاکتیک‌پذیر هستند و تمام تلاش خود را به خرج می‌دهند.

*طبیعی است که برای سرویس و توپ‌گیری نیاز به هماهنگی‌های بیشتری داریم اما تلاش داریم به این هماهنگی برسیم. دو سه بازیکن خارجی داریم که باید با تیم هماهنگ‌تر شوند و طبیعی است که هرچه جلوتر رفتیم عملکرد شهداب در این زمینه بهتر شد.

*داورزنی از مدیران ارزشمند و کاربلد والیبال کشور است. در جاهای مختلفی بوده و در 15 سالی که من هستم با ایشان کار کردم. باید قدر افراد ارزشمندی که داریم بدانیم.

دو بار بعد از داورزنی مدیریت فدراسیون عوض شد و آیا در این حوزه پس از ایشان موفق بوده‌ایم یا خیر؟ من به عنوان مربی اگر بازیکن بهتری بیرون زمین داشته باشم تعویض انجام می‌دهم در غیر این صورت این کار را انجام نمی‌دهم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *