منصوریان: با وسواس به مس نگاه می‌کنیم/ امسال از داوری خیلی ضرر کردیم

21:50 - 28 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۳۶۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مس را کاملا می شناسیم و با وسواس به تیم حریف نگاه کرده ایم و نقاط ضعف آن را کاملا شناسایی کرده ایم.

خبرگزاری میزان - علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*اشتباهات داوری پشت سر هم از بازی فولاد به بعد به ما لطمه زده است و در بازی با آلومینیوم نقطه اوج این اشتباهات بوده است. امسال از داوری ها خیلی ضرر کرده ایم.

*از عملکرد بازیکنان تیمم در بازی قبل فوق العاده راضی هستم. تلاش ما این است که همان روال بازی قبل را در بازی با مس نیز داشته باشیم. مس را کاملا می شناسیم و با وسواس به تیم حریف نگاه کرده ایم و نقاط ضعف آن را کاملا شناسایی کرده ایم.

*امیدوارم در این بازی یا بازی آینده شاهد حضور هواداران مان در استادیوم باشیم اما کلیت این تصمیم به استانداری و مسئولان شهری باز می گردد.

*از نظر روحی روانی شرایط ما خوب است و سعی می کنیم در بازی فردا بهترین کیفیت خودمان را نشان دهیم و تیم سخت کوش مس را که در بالای جدول قرار دارد شکست دهیم.  برای من تیم های صدر یا قعر جدول فرقی نمی کنند و من همیشه به بازیکنانم می گویم باید بالاترین کیفیت را در زمین داشته باشید زیرا همه تیم ها می توانند در لیگ ایران یکدیگر را ببرند.

*ما در هفته گذشته به خاطر فشردگی مسابقات به برخی از ستارگان تیمم استراحت دادیم زیرا با توجه به شرایط سنی آن ها به درجه ای رسیده بودند که بوی آسیب دیدگی می دادند. این کار برای حفظ روند این بازیکنان بوده است. رضا جبیره نیز بازیکن بسیار روحی روانی است که ما روی آن روحی روانی کار کرده ایم. فردا به او خیلی امیدواریم و روی حرکات این بازیکن و شم گلزنی او بسیرا حساب کرده ایم. باتوجه به روحیه ای که تیم به او می دهد فردا می تواند موفق عمل کند. او بازیکن بسیار محبوبی بین مردم و تماشاگران است و جایگاه ویژه ای در تیم ما دارد.

*در شان باشگاه و فوتبال آبادان نیست که این تیم در لیگ یک باشد و نمی دانم به چه شکلی با این تیم کار شده است که در لیگ یک باشد. شان این تیم قهرمانی در لیگ برتر امید است. از صعود این تیم به لیگ برتر خوشحال هستم و به تمام مجموعه و مردم تبریک می گویم. دو بازیکن از تیم امید و دو بازیکن از تیم جوانان باشگاه از بازی بعد به تیم ما اضافه خواهند شد و امیدواریم در بازی های آینده بتوانیم از آن ها استفاده جزیی داشته باشیم و رقبا را سوپرایز کنیم.

*با مهدی مهدوی کیا صحبت کرده ام و دوست خانوادگی و صمیمی من است. او تیم خود را برای جام ملت ها آماده می کند و ما هشت بازیکن در تیم امید داریم. به او اعلام کرده ام که اگر تیم های دیگر بازیکنان شان را به تیم امید ندادند می توانی روی تیم ما حساب کنی. مهدوی کیا می خواهد از جوان ترین بازیکنان استفاده کند تا بتواند از آن ها برای المپیک بعدی بهره مند شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *