مهاجری: محکوم به نتیجه‌گیری هستیم/ در 4 بازی گذشته اعتماد به نفس را به تیم برگرداندیم

20:34 - 28 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۳۶۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: محکوم به نتیجه‌گیری هستیم. در چهار بازی گذشته اعتماد به نفس را به تیم برگردانده‌ایم.

خبرگزاری میزان - رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی فردا مقابل تیم شایسته گل‌گهر، سخت، نفس گیر و پرتلاطم است چون این تیم امتحانش را پس داده است. فوتبالی که در راس آن قلعه‌نویی است، قطعا فوتبالی است که کار ما را سخت می‌کند.

*ما فردا محکوم به نتیجه‌گیری هستیم. در چهار بازی گذشته اعتماد به نفس را به تیم برگردانده‌ایم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که با حداقل‌ها خوب کار می‌کنند. هم در خلق موقعیت و هم در موقعیت ندادن به حریف خوب هستیم و اگر تمرکز داشته باشیم می‌توانیم روز سختی برای گل‌گهر رقم بزنیم و با کسب نتیجه، جایگاهمان را تثبیت کنیم.

*موضوعی که ما را آزار می‌دهد هفته گذشته بود که نمی‌دانم چرا مسجد سلیمان را از شرایط میزبانی محروم کرده‌اند و تماشاگر اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا نکرد. در واقع تصمیمات زوج و فرد شده است. بازی جوانمردانه رعایت نمی‌شود. فوتبال متعلق به تماشاگر است. ما در جایی که به تماشاگر مقابل نساجی نیاز داشتیم، آن‌ها را نداشتیم. باز خدا را شکر که در آن شرایط بازیکنان تمرکزشان را حفظ کردند و در لحظه آخر به گل رسیدیم تا فاصله امتیازی‌مان را با تیم‌های پایین‌تر یک امتیاز بیشتر کنیم.

*متاسفانه علیرضا دغاغله را به دلیل چهار کارته بودن نداریم. دو تا از بازیکنانمان هم به دلیل فشردگی بازی‌ها مصدوم شدند. برای من جای سوال است که اگر لیگ چهار روز دیرتر تمام می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد که تیم‌ها را سلاخی کردیم؟ در این فشار آمار مصدومان را بگیرید. اگر از ابتدا اینطور برگزار می‌شد بدن‌ها عادت می‌کرد.

*چنین شرایطی برای تیمی مثل نفت که شرایط ترددش سخت است، بسیار مشکل درست می‌کند. قانون‌گذار مسئول حفظ سلامت بازیکن است. خاطره تلخ من از مس کرمان و بازی با خوشه طلایی است. زمین شرایط خوبی نداشت و حتی گفتم اگر بازی نکنیم و نتیجه ۳ بر صفر شود به نفع ماست و ممکن است بتوانیم در بازی‌های بعد جبران کنیم.

*متاسفانه در آن بازی محمود شفیعی را که بازیکن ارزنده‌ی ماست، از دست دادیم. شما ببینید بازیکنانی که مصدوم شده‌اند، بعدا چه اتفاقی برایشان افتاده است. متاسفانه نه بیمه‌ای دارند و نه هزینه عملشان را می‌دهند. به غیر از ۵ تا ۱۰ درصد، باقی بازیکنان شرایط سختی بعد از فوتبال دارند.

*ما در بحران نیستیم. بحران برای ما چهار هفته قبل بود. با امتیازاتی که گرفتیم حاشیه امنی برای خودمان ایجاد کردیم. فجر و پدیده و تراکتور برای من عزیز هستند ولی با تلاش بازیکنان، تیم ما در لیگ می‌ماند. در ساختار و سخت افزار مشکل داریم و باید نگاه درستی شود که مشکلات حل شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *